• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5119 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۹ دي

خدمتي ديگر از شركت بهره‌برداري نفت و گاز مسجدسليمان

عمليات اجراي روكش آسفالت بخش نخست جاده روستاهاي تمبي چم فراخ به اتمام رسيد

بهره مندي 2000 نفر از روستانشينان بخش گلگير شهر مسجدسليمان از جاده آسفالته

عمليات اجراي روكش آسفالت و احداث و ترميم ابنيه فني بخش نخست از بهسازي و مرمت جاده روستاهاي تمبي چم فراخ (چوب سرخ) با همت شركت بهره‌برداري نفت و گاز مسـجدسلـيمان به اتـمام رسيد .
به گزارش روابط عمومي شركت بهره‌برداري نفت و گاز مسجدسليمان، براي اين بخش از پروژه بهسازي و مرمت جاده روستاهاي منطقه تمبي چم فراخ كه 3100 متر طول و 5/5 متر عرض آسفالت آن مي‌باشد مبلغ 3 ميليارد و 650 ميليون تومان هزينه شده است و مديريت مهندسي و ساختمان بر عمليات اجرايي آن نظارت داشته است .
 با اجراي اين پروژه كه با مساعدت مديران عامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب و شركت بهره‌برداري نفت و گاز مسجدسليمان جهت عمل به تعهدات و مسووليت‌هاي اجتماعي صنعت نفت تعريف و به مرحله اجرا رسيده، مشكلات عبور و مرور و دسترسي روستاهاي چوب سرخ، چم فراخ، تمبي، پنبه كار، تلبمن، چهاربيشه و اكبر آباد بخش گلگير مسجدسليمان با جمعيتي حدود 2000 نفر، به مركز شهرستان در اين بخش از مسير مرتفع  مي‌گردد.
جاده دسترسي روستاهاي منطقه تمبي چم فراخ بخش گلگير مسجدسليمان 18300متر طول دارد كه پيش از اين عمليات بهسازي و مرمت آن شامل عمليات خاكي و ترميم و احداث ابنيه فني و اجراي روكش آسفالت به طول 13000 متر توسط مديريت مهندسي و ساختمان شركت بهره‌برداري نفت و گاز مسجدسليمان انجام شده است .

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون