• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5131 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۳ بهمن

ويژه

شاد هك نمي‌شود، فقط نسخه‌هاي رسمي را نصب كنيد
به گزارش گروه بازار خبرگزاري آنا، تيم فني و پشتيباني شاد از كاربران درخواست كرد به‌ منظور جلوگيري از كلاهبرداري، از نصب نسخه‌هاي جعلي شاد، نظير «شاد مخصوص امتحانات» يا هرگونه اپ ديگري خودداري كرده و نسخه جديد را فقط از طريق سايت shad.ir يا استورهاي معتبر نصب كنند.شبكه دانش‌آموزي شاد با توجه به فرآيندهاي احراز هويت و همچنين بر اساس تدابير فني اتخاذ شده توسط تيم فني، به راحتي هك نمي‌شود و آنچه تحت عنوان «هك شاد» در برخي رسانه‌ها مطرح شده، در اصل كلاهبرداري با استفاده از اكانت‌هاي جعلي است. كاربران شاد مي‌توانند با مراجعه به بخش «تنظيمات» و لمس گزينه «دستگاه‌هاي فعال» در قسمت «حريم خصوصي و امنيت»، دسترسي‌هاي غيرمجاز به حساب كاربري خود را قطع كنند.


بسته‌هاي ويژه همراه اول به ‌مناسبت روز مادر
همراه اول از ارايه بسته‌هاي اينترنت با تخفيف ويژه به ‌مناسبت روز مادر خبر داد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه(س) و بزرگداشت روز مادر، همراه اول بسته‌هاي اينترنت با تخفيف ويژه ارايه كرده است.اين بسته‌هاي اينترنت با تخفيف ويژه از روز شنبه 2 بهمن 1400 تا پايان روز دوشنبه 4 بهمن براي كليه مشتركان دايمي و اعتباري قابل خريداري است.خريد اين بسته‌هاي اينترنت ويژه براي خود مشترك يا ديگري با شماره‌گيري «ستاره 100 ستاره 67 مربع» امكان‌پذير است.


ذوب‌آهن اصفهان مي‌تواند در توسعه ريلي چابهار نقش‌آفرين باشد
سعيد محمد، مشاور رييس‌جمهور و دبير شوراي عالي مناطق آزاد كشور پنجشنبه ۳۰ دي ماه با حضور در غرفه ذوب‌آهن اصفهان در نمايشگاه لجستيك چابهار گفت: اين شركت با توجه به ظرفيت‌هايي كه دارد، مي‌تواند در راستاي توسعه ريلي چابهار نقش مهمي را داشته باشد.به نقل از روابط عمومي ذوب‌آهن اصفهان، محمد در اين بازديد با مسوولان ذوب‌آهن در خصوص تعامل و همكاري بيشتر گفت‌وگو و توليد ريل را، دستاورد بزرگ كشور توسط ذوب‌آهن اصفهان براي توسعه حمل و نقل ريلي توصيف كرد. محمدجعفر صالحي، معاون خريد و عليرضا رضوانيان، معاون برنامه‌ريزي و توسعه ذوب‌آهن نيز در غرفه اين شركت با مسوولان بازديد‌كننده مذاكره كرده و پاسخگوي بازديدكنندگان بودند.معاون خريد ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌وگو با دبير شوراي عالي مناطق آزاد كشور با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري و رييس‌جمهور بر حمايت از توليد ملي اظهار داشت: اين مجتمع عظيم صنعتي در شرايط كنوني جهت تامين مواد اوليه به ويژه سنگ آهن و زغال‌سنگ با مشكلات بسياري مواجه است و ذوب‌آهن به دليل عدم برخورداري از سهميه سنگ آهن، مورد بي‌مهري قرار گرفته است.


نماينده مردم مريوان  در مجلس شوراي اسلامي:
اقدامات كروز تحسين برانگيز است از اين شركت حمايت مي‌كنيم

شيوا قاسمي پور نماينده شهرستان سروآباد و مريوان در همايش تجليل از بانوان صنعتگر ضمن تبريك ميلاد حضرت فاطمه (س) گفت: ايجاد اشتغال براي 10هزار نفر از بانوان در شركت كروز اقدامي تحسين برانگيز است كه بايد حمايت شود.  قاسمي پور افزود: اين شركت سال‌ها قدمت دارد و نمايندگان مجلس سعي بر آن دارند كه موانع را از سر راه اين شركت و شركت‌هايي مانند كروز بردارند.  نماينده شهرستان سروآباد و مريوان با بيان اينكه كروز ۱۰ هزار از بانوان كشور را در دل خود جاي داده كه تحسين برانگيز است، گفت: اين كار كروز نشان از استفاده سرمايه‌هاي انساني است كه توانسته يكي‌ از بهترين شركت‌هاي توليدي در كشور باشد. نماينده شهرستان سروآباد و مريوان گفت: در بازديدي كه از شركت كروز داشتيم‌ متوجه شديم با وجود تحريم، در زمينه صنعت خودرو موفق‌تر از گذشته شده ايم و مشخص است تحريم را به فرصت تبديل كرده ايم. اين نماينده مجلس با بيان اينكه در صنعت خودرو بايد فرمايشات رهبر انقلاب را در نظر گرفت، گفت: اگر فرمايش رهبر انقلاب را در نظر بگيريم، توجه ايشان طي ۲ سال گذشته به توليد، جهش توليد، مانع زدايي و پشتيباني بوده كه بايد به فرمايشات ايشان توجه كرد.  قاسمي پور تشريح كرد: بايد به عنوان نماينده مردم بتوانيم از توليدكنندگان و صنعتگران حمايت كنيم. فعاليت‌هايي كه صنعتگران در زمينه خودروسازي علي الخصوص در زمينه تحريم انجام مي‌دهند تحسين برانگيز است. نماينده شهرستان سروآباد و مريوان گفت: بانوان با زمينه و تعالي فكري كه دارند مي‌توانند جزو صنعتگران خوب باشند و با كمك آنها مي‌توانيم با كشورهاي اروپايي و كشورهايي كه پيشرفته هستند رقابت كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون