• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3272 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۳۰ خرداد

باخوانندگان

   6263-0938
مبارزه با زمين‌خواري منحصر به كلانشهرها نيست. متاسفانه افراد سودجو براي تصرف اراضي به شكل غيرقانوني و غيرشرعي با شگردهاي مكارانه خودشان در شهرهاي كوچك و در حال ساخت متمركز شده‌اند و از اين راه به ثروت‌هاي كلان دست پيدا مي‌كنند. اين شيادان بايد شناسايي شوند.

   2646-0914
لطفا به گوش آقاي روحاني و دولت برسانيد در خصوص كاهش ساعت كار ادارات در ماه مبارك رمضان، چاره‌اي بينديشند. يك كار احمدي‌نژاد خوب بود كه آن را هم دولت روحاني خراب كرد.

   6263-0938
قانون معافيت از خدمت سربازي بهترين راه براي تشويق جوانان براي شكوفايي هرچه بيشتر و بهتر استعدادهاي‌شان است. يقينا اصلي‌ترين عامل كه باعث عزت و پيشرفت كشور و ياس دشمنان مي‌شود، پس از ايمان و دينداري، بهره‌برداري از نيروي هوش و فكر جوانان است.

   قرباني
لطفا بيمه رانندگان آژانس‌هاي اتومبيل كرايه تهران را پيگيري كنيد. به علت اينكه آژانس‌ها زير نظر وزارت بازرگاني هستند و مشغله زياد يا بي توجهي اين وزارتخانه به رانندگان آژانس هيچگونه خدمات تامين اجتماعي و يا بازنشستگي داده نمي‌شود. چه آينده‌اي در انتظار ما رانندگان آژانس‌ها هست خدا مي‌داند.

   هواداران جبهه اصلاحات
بايد براي همه روشن شود كه دولت اصلاحات چه خدماتي به كشور كرد. صادر كردن گندم، ايجاد صندوق ذخيره ارزي، اعطاي پاداش پايان خدمت به كاركنان هنگام بازنشستگي و ده‌ها خدمت ارزنده ديگر كه مهم‌ترين آن كاهش تورم بود.

   2143-0913
در بيشتر بانك‌ها ارسال پيامك درباره فرآيند واريز و برداشت از حساب بانكي شهروندان به شكل رايگان انجام مي‌شود و فقط يكي، دو بانك بابت آن پول مي‌گيرند اما اخيرا بانك ملي هم اين كار نسنجيده را انجام داد كه كلي از اعتبارش كاست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون