• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5160 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۸ اسفند

ويژه

تحصيل ۲۵۰ هزار دانش‌آموز  در مدارس بركت 

مديرعامل بنياد بركت ستاد اجرايي فرمان امام از تحصيل ۲۵۰ هزار دانش‌آموز در مدارس اين بنياد خبر داد. 
در جريان سفر محمد تركمانه، مديرعامل بنياد بركت به استان اصفهان دو مدرسه بركت در مناطق محروم اين استان به بهره‌برداري رسيد. براساس اين گزارش، مدرسه ۹ كلاسه بركت در شهرستان نوش‌آباد و مدرسه ۶ كلاسه بركت در روستاي قهجاورستان استان اصفهان افتتاح شد و دراختيار دانش‌آموزان اين مناطق قرار گرفت.  تركمانه درباره مدرسه نوش‌آباد توضيح داد: اين مدرسه ۹ كلاسه با زيربناي ۶۴۴ مترمربع و با حجم سرمايه‌گذاري بيش از ۲۵ ميليارد ريال ساخته شده است. مديرعامل بنياد بركت افزود: مدرسه بركت روستاي قهجاورستان نيز داراي ۶ كلاس درس است و ۶۳۵ مترمربع زيربنا دارد.


شهردار اصفهان خبر داد آغاز خانه‌تكاني شهر
شهردار اصفهان گفت: شهرداري به سهم خود تلاش كرده تا در بودجه سال آينده در كاهش آلايندگي‌هاي ناشي از حمل‌ و نقل همت ويژه‌اي داشته باشد. به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان، علي قاسم‌زاده روز شنبه هفتم اسفند ماه در برنامه راديويي «سلام اصفهان» با بيان اينكه هفته گذشته بودجه سال آينده شهرداري اصفهان در صحن علني شوراي اسلامي شهر تصويب شد، اظهار كرد: رويكرد بودجه ۱۴۰۱ شهرداري به سمت تقويت حمل ‌و نقل و مسائل زيست‌محيطي است. وي افزود: با توجه به وضعيت آلودگي هوا مردم در رنج و مشقت هستند، از اين رو شهرداري به سهم خود تلاش كرده تا در بودجه سال آينده اين رويكرد را نهادينه كند كه در كاهش آلايندگي‌هاي ناشي از حمل‌ و نقل همت ويژه‌اي داشته باشد.


تقدير از كارآفرينان برتر  در حوزه تامين اجتماعي
سازمان تامين اجتماعي در راستاي تعامل با شركاي اجتماعي به ويژه در حوزه كارفرمايي و كارآفرينان اقدام‌ به تقدير از كارآفرينان برتر نمود. به گزارش ايلام‌رويداد از ايلام، دكتر سهيلا ملكشاهي صبح شنبه ۳۰ بهمن‌ماه طي مراسمي از كارآفرينان برتر تامين اجتماعي استان با حضور مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي، مدير كل تامين اجتماعي، مديريت درمان، مدير اتاق بازرگاني و ساير دستگاه‌هاي تابعه و جمعي از اعضاي تشكل‌هاي كارفرمايي، كارفرمايان و نمايندگان آنان تقدير به عمل آمد. ملكشاهي مديركل سازمان تامين اجتماعي در استان، حضور مردان و زنان كارآفرين و خلاق در جامعه را سرمايه‌هاي جامعه دانست و تصريح كرد: در شرايط سخت كنوني اقتصادي كه كشور ما در گذر از مشكلات اقتصادي به ويژه تحريم‌هاست و اين گلوله‌اي است كه دشمن به سمت ما هدف گرفته، اين سينه شماست كه از كشور پاسداري مي‌كند و اجازه نمي‌دهد كه كمر كشور شكسته شود.


دريافت گواهينامه عالي عملكرد مجتمع تصفيه‌خانه آب سنندج
از سوي شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور، عملكرد مجتمع تصفيه‌خانه آب سنندج (شامل تصفيه‌خانه‌هاي 1 و 2) عالي ارزيابي و گواهينامه‌اي به همين منظور به شركت آبفا كردستان داده شد. براساس ارزيابي‌هاي به عمل آمده وفق شاخص‌هاي عملكرد معتبر و استاندارد، عملكرد تصفيه‌خانه آب سنندج عالي ارزيابي گرديد. پايبندي و به‌كارگيري دستورالعمل‌هاي ابلاغي، حضور مستمر پرسنل تصفيه‌خانه در دوره‌هاي آموزشي بهره‌برداري و نگهداري و نحوه بهره‌برداري از بخش‌هاي مختلف تصفيه‌خانه، مهم‌ترين مباني ارزيابي عملكرد اين تصفيه‌خانه بود.  تصفيه‌خانه آب شماره 1 سنندج در سال 1363 و تصفيه‌خانه شماره 2 نيز در سال 93 احداث و هم‌اكنون با ظرفيت تصفيه 2 هزار ليتر در ثانيه در حال فعاليت است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون