• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5165 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۵ اسفند

ويژه

اتمام فروش مرحله اول آنلاين كشنده امپاور BD500 با استقبال مشتريان بهمن
شركت بهمن‌ديزل ضمن تشكر از استقبال مشتريان محترم در طرح فروش آنلاين كشنده امپاور، پايان ثبت‌نام اين دوره را اعلام كرد. اولين فروش امپاور به گونه‌اي برگزار شد كه متقاضيان خودروهاي تجاري ارزش كيفيت در كنار قيمت رقابتي و منطقي را براي اين كشنده مدرن و پرقدرت ارج نهادند. اين دستاورد بزرگ در حوزه خودروهاي تجاري براي بهمن‌ديزل انگيزه بيشتري ايجاد نمود تا با قدرت به توليد بيشتر براي رفع نياز كشور و نيز انتخاب محصولات به روز ادامه دهد. به‌رغم مشكلات اوليه به دليل بروز اختلال در شبكه اينترنت، طرح فروش به خوبي به پايان رسيد. شركت بهمن‌ديزل ضمن پوزش از مشتريان متعددي كه قادر به خريد در اين مرحله نشدند، مرحله بعدي فروش متعاقبا اطلاع‌رساني مي‌گردد.


نشست مشترك مديران زنجيره خودروسازي در افق 1401
فعالان زنجيره خودروسازي در راستاي هماهنگي، همفكري و همچنين برنامه‌ريزي و اصلاحات سال 1401 گرد هم مي‌آيند. اميرحسين جلالي نايب‌رييس انجمن قطعه‌سازان تهران و دبير همايش «زنجيره خودروسازي در افق 1401» با اعلام اين خبر اعلام كرد: ورود مقام معظم رهبري به بحث كيفيت خودرو و همچنين بازديد رياست‌جمهوري از شركت ايران‌خودرو در هفته گذشته حاكي از آن است كه فعاليت اين زنجيره نيازمند بازنگري و اصلاحات است.  دبير همايش «زنجيره خودروسازي در افق 1401» گفت: در همين راستا با برنامه‌ريزي صورت‌گرفته؛ مديران بلندپايه خودروسازي، مقامات وزارت صمت و ساير سازمان‌ها و همين‌طور نهادهاي مرتبط با زنجيره خودروسازي در كنار مديران شركت‌هاي قطعه‌سازي در اين همايش به همفكري خواهند پرداخت. نايب‌رييس انجمن قطعه‌سازان تهران اظهاركرد: راهكارها و برنامه‌ريزي در راستاي افزايش تيراژ، چشم‌انداز فعاليت زنجيره در سال آينده، اصلاح سبد محصولات توليدي و راهكارهاي ارتقاي كيفيت از جمله محورهاي اين همايش خواهد بود. لازم به ذكر است كه همايش زنجيره خودروسازي در افق 1401 يكشنبه 15 اسفندماه در هتل المپيك تهران توسط انجمن همگن قطعه‌سازان و انجمن قطعه‌سازان تهران برگزار مي‌شود.


جوايز ميليوني آيگپ براي خريد شارژ و بسته اينترنتي
كاربران آيگپ از روز 16 تا 23 اسفندما فرصت دارند در قرعه‌كشي ميليوني خريد شارژ و بسته اينترنتي شركت كنند. به گزارش روابط عمومي آيگپ، كاربران اين اپليكيشن مي‌توانند از 16 تا 23 اسفندماه به مدت يك هفته با خريد شارژ و بسته اينترنتي در قرعه‌كشي روزانه آيگپ شركت كنند. كاربراني كه تمايل دارند وارد قرعه‌كشي خريد شارژ و بسته اينترنتي شوند، بايد حداقل يك تراكنش در خريد شارژ تلفن همراه از هر اپراتوري كه هستند و يك تراكنش براي خريد بسته اينترنتي داشته باشند. پس از انجام اين دو تراكنش كاربر وارد قرعه‌كشي آن روز خواهد شد. گفتني است كه حضور كاربران در قرعه‌كشي‌ها محدوديت ندارد و هر كاربر مي‌تواند هرروز خريد شارژ و بسته اينترنتي انجام داده و به دفعات در قرعه‌كشي‌هاي روزانه شركت كند. در پايان هرروز قرعه‌كشي انجام و به يك نفر از شركت‌كنندگان به قيد قرعه هديه 500 هزار توماني تعلق خواهد گرفت. اين كمپين تا روز 23 اسفندماه ادامه خواهد داشت. نكته حائز اهميت اينجا است كه مهم نيست مبلغ اين تراكنش‌ها چقدر باشد و كاربر، شارژ يا بسته خود را با چه مبلغي تهيه كند. آنچه براي ورود به قرعه‌كشي اهميت دارد، فقط انجام هر دو تراكنش خريد شارژ و تهيه بسته اينترنتي در يك روز است. براي شركت در قرعه‌كشي روزانه خريد شارژ و بسته اينترنتي، كاربران بايد پس از نصب آيگپ روي قسمت آيلند كليك كرده و از دو بخش بسته اينترنت و شارژ مستقيم براي خريد شارژ و بسته اقدام كنند. لازم به ذكر است براي نصب آيگپ كافي است عدد 1 را به 10004427 ارسال يا از طريق ماركت‌هاي داخلي براي دانلود و نصب اقدام كنيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون