• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5191 -
  • ۱۴۰۱ چهارشنبه ۳۱ فروردين

پيشخوان

تجمع اعتراضي كاركنان  وزارت كار عليه وزير
جمعي از كاركنان وزارت كار در محوطه اين وزارتخانه تجمع كردند. تجمع‌كنندگان ضمن اعتراض به وضعيت معيشتي كاركنان وزارت كار، خواستار افزايش حقوق‌ها شدند. اين تجمع به دليل كاهش قابل توجه مبلغ حقوق، رفاهيات و اضافه‌كاري در پاركينگ وزارتخانه برگزار شد.


نماينده دامغان:
منتقدان طرح صيانت عمر و عاص‌هاي ليبرال و تفاله‌هاي امريكا هستند

ايلنا: نماينده دامغان در مجلس شوراي اسلامي مخالفت‌ها با طرح صيانت از سوي افكار عمومي را به حوادث جنگ صفين تشبيه كرد. علي‌اكبر عليزاده برمي ‌نماينده دامغان در مجلس شوراي اسلامي در صحن علني ديروز ۳۰ فروردين طي تذكر شفاهي گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامي در اولين ديدارشان با نمايندگان مجلس در خرداد ۹۹، مجلس يازدهم را با عنوان انقلابي ياد كردند و از نمايندگان، مطالبه قانونمند كردن فضاي مجازي افسارگسيخته و رها شده را به عنوان يك اولويت مهم مطرح كردند. وي ادامه داد: مجلس شوراي اسلامي پس از دو سال درحالي كه در نبرد شبهه صفين به كنار خيمه معاويه در فضاي مجازي افسارگسيخته رسيده بود، با حيله‌هاي عمر و عاص‌هاي ليبرال، اين تفاله‌هاي امريكا از بيرون و با كوشش‌هاي اشعث‌ها از درون، قرآن‌هاي دروغ، تهمت و افترا را در مورد طرح قانونمند كردن فضاي مجازي بر سر نيزه كردند و اين طرح بسيار مهم را كه اصلي‌ترين عامل تهاجم دشمنان به ارزش‌هاي مردم و ايران اسلامي است را كنار زدند. اين نماينده مجلس خطاب به رييس مجلس گفت: آقاي قاليباف مديريت شما درباره دفاع از اين طرح مورد سوال دلسوزان اين ملت است؛ تا دير نشده جلوي فاجعه را بگيريد. مردم مي‌گويند مجلس انقلابي جا خالي داد تا هزينه‌هاي اجتماعي آن را نپردازد و به دليل تعارض منافع از ميدان گريخت. قصه انداختن توپ به زمين بي‌صاحب شوراي عالي فضاي مجازي از همين موارد است. وي افزود: خداوند بر درجات شهيد حاج همت بيفزايد؛ كسي از او سوال كرد در شب عمليات چگونه خط دشمن را پيدا كنيم كه پاسخ داد، ببينيد آتش دشمن در كجا بيشتر است، همانجا خط مقدم است. آيا آتشي سوزانده‌تر و بزرگ‌تر از فضاي مجازي اشغال شده توسط دشمن كه قتلگاه جوانان و نوجوانان شده، وجود دارد؟


امام جمعه قم:
بايد كلانتري‌هاي ويژه بانوان  در كشور ايجاد شود

توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با تمجيد از راه‌اندازي كلانتري ويژه بانوان و حفظ كرامت زنان در شهر مشهد گفت: اين قبيل از كلانتري‌ها بايد در سطح كشور راه‌اندازي شوند. آيت‌الله سيدمحمد سعيدي روز دوشنبه در ديدار با حجت‌الاسلام ادياني رييس عقيدتي سياسي ناجا، در سالن محراب حرم مطهر گفت: فعاليت كلانتري‌هاي ويژه بانوان يكي از نياز‌هاي كشور در راستاي خدمات‌رساني مطلوب‌تر به مردم است. توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: نيروي انتظامي از ابتداي تاسيس خود در مسير رشد و تعالي حركت كرده و هم‌اكنون به يك نيروي قدرتمند و مقتدر تبديل شده كه باعث ايجاد رعب و ترس در دل خلافكاران شده است.


راهپيمايي روز قدس  در تهران برگزار خواهد شد
رييس ستاد روز قدس گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملي مبارزه با كرونا، راهپيمايي روز جهاني قدس از مبادي تعيين شده به سوي دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. دومين جلسه ستاد برگزاري مراسم روز جهاني قدس با حضور نمايندگان دستگاه‌ها، فعالان قدس و تشكل‌هاي مردمي استان تهران برگزار شد؛ در اين جلسه برنامه‌هاي دستگاه‌ها ويژه بزرگداشت روز قدس اعلام شد. حجت‌الاسلام سيدمحسن محمودي رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران گفت: امسال پس از دو سال كرونايي مردم انقلابي استان تهران اين راهپيمايي باشكوه را در ٤٠ نقطه استان برگزار كرده و در شهرستان‌ها نيز به سوي مصلا‌هاي نماز جمعه حركت خواهند كرد. عضو شوراي فرهنگ عمومي استان تهران خاطرنشان كرد: در پايان راهپيمايي سخنراني، قرائت قطعنامه و اقامه نماز عبادي سياسي جمعه در دانشگاه تهران برگزار مي‌شود.


با درخواست آزادي مشروط  رضا اسلامي موافقت شد
ايسنا| وكيل مدافع رضا اسلامي -استاد دانشگاه بهشتي كه به اتهام «همكاري با دولت متخاصم امريكا» به تحمل پنج سال حبس محكوم شده بود- از موافقت با درخواست آزادي مشروط موكلش خبر داد. رسول كوهپايه‌زاده اظهار كرد: همان‌طور كه مي‌دانيد كيفرخواست عليه موكلم به اتهام همكاري با دولت متخاصم امريكا صادر و شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامي تهران او را به تحمل ۷ سال حبس محكوم كرد. پس از اعتراض و تجديدنظرخواهي پرونده به شعبه ۳۶ دادگاه تجديدنظر استان تهران ارجاع شد و محكوميتش از ۷ سال به ۵ سال كاهش يافت. وي افزود: پس از تحمل يك‌سوم مجازات قانوني، شعبه ۳۶ دادگاه تجديدنظر استان تهران با درخواست اعطاي آزادي مشروط موكلم موافقت كرد. خوشبختانه در ماه رمضان، ماه پربركت نزول وحي، موكل با تدبير دستگاه قضايي از تاسيس آزادي مشروط مندرج در قوانين و مقررات موضوعه بهره‌مند شد. پيش از اين كوهپايه‌زاده وكيل مدافع رضا اسلامي -استاد دانشگاه بهشتي- در مهر ماه سال گذشته از صدور راي قطعي موكلش از سوي شعبه ۳۶ دادگاه تجديدنظر استان تهران به ۵ سال حبس خبر داده بود. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون