• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5193 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۴ ارديبهشت

واكنش حميد استيلي به حقوق ۱۰۰ ميليوني

حميد استيلي سرپرست تيم ملي در رابطه با انتشار خبر دستمزد 100 ميليوني بابت هر ماه در گفت‌وگو با خبرگزاري تسنيم توضيحاتي ارايه كرد. استيلي گفت: «من از سال ۹۶ در خدمت فدراسيون فوتبال بودم، اما در طول نزديك به سه سال يك ريال دستمزد از فدراسيون دريافت نكردم. چه در دوره‌اي كه فوتبال بازي مي‌كردم و چه در زمان مربيگري به دنبال پول نبودم و اين مساله اولويت من نبود.» استيلي ادامه داد: «من زماني كه بحث منافع ملي و تيم ملي مطرح مي‌شود هيچ اولويت ديگري برايم وجود ندارد. در تيم ملي اميد شبانه‌روز براي حل مشكلات مالي و رفع كاستي‌ها تلاش كردم، به شكلي كه در آن مقطع با كمك برخي سازمان‌ها، اسپانسري كه پيدا كرديم و جلساتي كه داشتيم، مجموعا حدود ۴ ميليارد تومان پول به فدراسيون تزريق كرديم تا پاداش معوق اعضاي تيم، بخشي از دستمزد كادر فني و هزينه سفر و اردوها را تامين كنيم.»
مدير تيم ملي فوتبال عنوان كرد: «حميد استيلي براي اهالي فوتبال و جامعه ورزش ناشناخته نيست و همه همبازيان، دوستان، هم‌دوره‌اي‌ها، عموم اهالي فوتبال و همه كساني كه با من سابقه همكاري يا دوستي داشته‌اند، روحياتم را به خوبي مي‌شناسند. اين‌طور نيست كه حوزه وظايف خودم را به آمدن بر سر تمرين تيم ملي محدود بدانم. روزي كه فدراسيون كشورم و تيم ملي مشكلي دارد، حميد استيلي از آبرو و اعتبار خودش خرج كرده و در كنار ماجدي و ساير عوامل و دست‌اندركاران فدراسيون احساس تكليف مي‌كند. روزي كه حساب فدراسيون به دليل بدهي مالياتي مسدود مي‌شود، من هم كنار رييس و دبيركل حضور دارم و با تمام توان خودم به ميدان مي‌آيم تا كاري كه از دستم ساخته است، براي كشورم و فدراسيون فوتبال انجام بدهم.» 
استيلي در پايان گفت: «من در اين سال‌ها هر كاري كرده‌ام، به عشق مردم كشورم براي سربلندي تيم‌هاي ملي و فدراسيون فوتبال ايران عزيز بوده و وظيفه‌ام بود. من نه براي كسي شرط و شروط مالي گذاشتم و نه به دنبال پول و منفعت مالي چنين مسووليتي را پذيرفتم و هدفي به جز موفقيت و سربلندي تيم ملي ندارم.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون