• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5207 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۲۵ ارديبهشت

خبرخوان

اولين آمار از جاماندگان يارانه ۳۰۰هزار توماني

حجت‌الله عبدالملكي، وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت: در چهار روز اجراي طرح اصلاح يارانه‌ها ۲ ميليون تماس و مراجعه به سايت حمايت معيشتي انجام شده و اعتراضات يك ميليون و ۵۰ هزار نفر ثبت شده كه در حال بررسي است. وي افزود: عدالت در توزيع يارانه‌ها و كاهش فاصله طبقاتي مورد تاكيد رييس‌جمهور است كه تلاش مي‌شود اين مهم محقق شود.


پرايد 208 ميليون تومان شد
قيمت پرايد ۱۱۱ روز گذشته با دو ميليون تومان افزايش به ۲۰۸ ميليون تومان رسيد. پرايد ۱۳۲ با دو ميليون تومان كاهش به ۱۷۸ ميليون تومان، پرايد ۱۵۱ با يك ميليون تومان افزايش به ۱۹۱ ميليون تومان و سايپا ۱۵۱ پلاس با چهار ميليون تومان افزايش به ۱۸۸ ميليون تومان رسيد. كوئيك دنده‌اي امروز دو ميليون تومان ارزان‌تر از هفته قبل بود و به ۲۳۰ ميليون تومان رسيد. كوئيك اتوماتيك پلاس ۱۰ ميليون تومان افزايش قيمت داشت و به ۳۵۵ ميليون تومان رسيد. پژو ۲۰۶ تيپ دو چهار ميليون تومان افزايش قيمت داشت و به ۳۱۹ ميليون تومان رسيد. پژو ۲۰۷ اتوماتيك با ۱۰ ميليون تومان افزايش به ۵۸۰ ميليون تومان رسيد. پژو ۲۰۷ دنده‌اي با سه ميليون تومان افزايش قيمت ۴۰۵ ميليون تومان به فروش رسيد. پژوپارس با دو ميليون تومان افزايش قيمت به ۳۱۵ ميليون تومان و پژو ۴۰۵ با پنج ميليون تومان افزايش به ۲۹۲ ميليون تومان رسيد. دنا تيپ يك هم با چهار ميليون تومان افزايش قيمت به ۳۹۸ ميليون تومان رسيد.


نامه نمايندگان مجلس به رييسي درباره يارانه‌ها
محمدرضا پورابراهيمي، رييس كميسيون اقتصادي مجلس در گفت‌وگوي تلويزيوني با موضوع اصلاح نظام يارانه‌ها اظهار داشت: چند سالي است كه سامانه هدفمندي يارانه‌ها بسته بوده و چندين هزار خانوار معطل ثبت‌نام جاماندگان دريافت يارانه هستند. به همين دليل از دولت مي‌خواهم اجازه دهد خانواده‌ها در يك بازه زماني خاص اطلاعات اقتصادي خود را در اين سامانه ثبت كرده و به‌روزرساني كنند تا بتوانند از يارانه برخوردار شوند. وي افزود: پوشش ۹۰ درصدي مردم براي دريافت يارانه كه دولت و شخص رييس‌جمهور بر آن تاكيد دارد بايد عملياتي شود، البته مدل ارزيابي اقتصادي خانوارها نبايد فقط بر اساس منابع بانكي و پول و گردش مالي باشد، بلكه اين روش نيازمند اصلاح است. رييس كميسيون اقتصادي مجلس اظهار داشت: نامه‌اي را خطاب به رييس‌جمهور در حال آماده‌سازي است تا از دولت بخواهيم فرصت مجددي به خانواده‌ها براي ثبت و به‌روزرساني اطلاعات اقتصادي‌شان بدهند؛ چراكه تعداد زيادي از خانوارها حق لازم را براي دريافت يارانه دارند اما به دلايل مختلف در طول سال‌هاي گذشته يارانه به آنها داده نشده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون