• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5207 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۲۵ ارديبهشت

ويژه

نخستين رويداد ايده‌پردازي در كلانشهرهاي كشور برگزار مي‌شود
نخستين رويداد ايده‌پردازي كلانشهرهاي كشور با مشاركت شهرداري‌هاي مختلف كشور برگزار مي‌شود. به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان، اين رويداد كه با هدف ايجاد بانك ايده‌ها و تبادل آن در ميان كلانشهرهاي كشور برگزار مي‌شود، در 5 محور عمومي شامل «بهسازي و بازسازي شهري»، «درآمد پايدار شهري»، «مشاركت مردمي و محلي»، «روش‌هاي خلاقانه و نوين در مديريت پسماند و بازيافت» و «طرح‌ها و ايده‌هاي نو در رفع آلودگي هوا و مديريت ترافيك و حمل‌ونقل عمومي» و همچنين يك محور تخصصي با عنوان «اصلاح فرآيند صدور پروانه ساختمان» تعريف شده است.  كاركنان شهرداري‌ها مي‌توانند با ورود به سايت www.1404.tehran.ir و ثبت‌نام در بخش كلانشهرها پس‌از تكميل فرم اطلاعات و انتخاب محور مورد مشاركت، خلاصه‌اي از طرح خود را با توجه به محور انتخاب‌شده بين 700 تا 1000 كاراكتر نوشته و فايل طرح را به‌ صورت پي‌دي‌اف بارگذاري كنند. پس از تاييد اوليه پيشنهادها از نظر شكل و محتوا، ايده‌ها براي ارزيابي به داوران ارسال خواهد شد و از بين برگزيدگان 30 تا 40 نفر براي ارايه نهايي دعوت مي‌شوند.  هيات داوران از ميان ارايه‌كنندگان نهايي 3 نفر از همكاران مديريت شهري در كلانشهرها را به عنوان نفرات برتر انتخاب خواهند كرد و از بين سه شركت‌كننده برتر، يك نفر در مرحله نهايي به عنوان نفر اول انتخاب مي‌شود و در روز اختتاميه از او تقدير به عمل خواهد آمد. همچنين جوايز نفرات اول تا سوم به ‌ترتيب 20 ميليون تومان، 10 ميليون تومان و 5 ميليون تومان است و مدت ارسال پيشنهادها تا 25 ارديبهشت 1401 خواهد بود.


 آغاز فروش ويژه سيم‌كارت دايمي جوانان همراه اول با شماره‌هاي خاص
در پي استقبال جوانان از خريد سيم‌كارت‌هاي دايمي با تخفيف و بسته‌هاي خوش‌آمد ويژه، همراه اول طرح فروش سيم‌كارت دايمي جوانان با شماره‌هاي خاص را نيز كليد زد.بر اين اساس متقاضيان ۱۸ تا ۳۰ ساله خريد اين سيم‌كارت‌ها كه تاكنون سيم‌كارت دايمي جوانان نداشته‌اند، مي‌توانند از امروز شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱، با مراجعه به آدرس shop.mci.ir 
(https://www.mci.ir/-AZONEYS) 
نسبت به خريد خود اقدام كنند. اين سيم‌كارت‌هاي دايمي با شماره‌هاي خاص علاوه بر دارا بودن تخفيف ۵۰درصدي و عرضه به قيمت ۸۰هزار تومان، بسته‌هاي خوش‌آمد نيز به همراه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون