• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5207 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۲۵ ارديبهشت

ويژه

كاركنان بانك سپه در جهت تحقق ماموريت‌هاي محوله نقش‌آفريني كنند

آيت‌الله ابراهيمي بر ضرورت حفاظت از دستاوردهاي بزرگ بانك سپه و تمركز بر ماموريت‌هاي خطير آتي اين بانك تاكيد كرد.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك سپه، آيت‌الله ابراهيمي مديرعامل بانك سپه حفاظت از دستاوردهاي بزرگ نخستين بانك ايراني و تمركز بر ماموريت‌هاي مهم آتي اين بانك را تكليف امروز همه كاركنان دانست. او افزود: كاركنان بانك سپه به عنوان عناصر اصلي حركت مجاهدانه در جهت تحقق ماموريت‌هاي محوله نقش‌آفريني كنند.
دكتر ابراهيمي نهايي‌سازي طرح ملي ادغام به عنوان يك وظيفه پيچيده و چند بعدي را يكي از ماموريت‌هاي مهم بانك برشمرد كه با اقدامات مجاهدانه كاركنان بانك سپه با موفقيت انجام شد. مديرعامل بانك سپه با اشاره به اهميت طرح تحول در فناوري اطلاعات و يكپارچه‌سازي سيستم‌ها در بانك سپه اظهار داشت: اين كار بزرگ كه با درايت و هوشمندي در بانك سپه با موفقيت انجام شد، هيچ الگوي بيروني ندارد و در سيستم بانكي ايران بي‌نظير است.


توليد ۵۰ هزار تني در شركت لاستيك بارز كردستان 

مديرعامل گروه صنعتي لاستيك بارز گفت: هم‌اكنون در شركت لاستيك كردستان سالانه ۳۶ هزار تن توليد مي‌شود كه با راه‌اندازي و ارتقاي واحد توليدي بعدي رسيدن به توليد ۵۰ هزار تني توليد در بارز كردستان را دنبال خواهيم كرد كه با اجراي طرح و طرح‌هاي توسعه ديگر در كرمان و لرستان نياز داخل تامين و وارد فاز صادرات خواهيم شد. 
به گزارش خبرنگار اعتماد از سنندج، جمال ميرزايي مديرعامل گروه صنعتي لاستيك بارز در نشستي خبري با اصحاب رسانه‌هاي گروهي اظهار داشت: گروه بارز متشكل از واحدهاي توليدي در استان‌هاي كرمان، كردستان و سيرجان است و ظرفيت سالانه توليد در بارز كرمان ۹۰ هزار، لاستيك كردستان با ۳۶ هزار تن و كارخانه سيرجان هم با ظرفيت مطلوب و خوبي در حال توليد است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون