ويژه
پاسخگويي مديركل راه و شهرسازي استان مركزي در ملاقات مردمي
مديركل راه و شهرسازي استان مركزي: ارتباطات مردمي و چهره به چهره جلب رضايت ارباب رجوع، رعايت حقوق شهروندي و پاسخگويي صريح و شفاف را به دنبال دارد. به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (استان مركزي)، در راستاي تكريم ارباب رجوع و رسيدگي به مشكلات هموطنان برنامه ملاقات مردمي مديركل با حضور معاونين برگزار شد.حميد انعامي، مديركل راه و شهرسازي استان مركزي در اين جلسه پس از شنيدن صحبتها و دغدغههاي شهروندان و آگاهي از موضوعات مطرح شده دستورات لازم را جهت رفع مشكلات و درخواستها در چارچوب قوانين و مقررات صادر كرد.انعامي در اين خصوص بيان داشت: ارتباطات مردمي و چهره به چهره جلب رضايت ارباب رجوع، رعايت حقوق شهروندي و پاسخگويي صريح و شفاف را به دنبال دارد.شايان ذكر است ملاقات مردمي مديركل راه و شهرسازي استان مركزي و معاونين به صورت هفتگي و مستمر برگزار ميشود و هموطنان گرامي براي هماهنگي و كسب اطلاعات بيشتر ميتوانند با مراجعه به اداره كل راه و شهرسازي استان يا با شماره ۳۳۱۳۶۳۸۰ درخواست ملاقات عمومي با مديركل را ثبت كنند.
اصفهان، اولين كلانشهر ايران در نصب پلاكهاي پستي هوشمند
مديرعامل سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري اصفهان گفت: اصفهان اولين كلانشهر ايران است كه اقدام به نصب پلاكهاي پستي هوشمند كرده است تا پس از بيست سال، املاك شهر شاهد پلاكهاي جديد شوند.به گزارش اداره ارتباطات رسانهاي شهرداري اصفهان، «حميدرضا ابطحي» با اعلام اين خبر افزود: پلاكهاي داراي كيوآركد در مناطق 8 و 10 شهر اصفهان نصب شده، قرارداد منطقه 12 نيز در حال امضاست و پس از آن، براساس اولويتبندي در ساير مناطق نيز پلاكهاي جديد نصب خواهد شد. او با بيان اينكه اين اقدام شامل مرحله صحتسنجي اطلاعات نيزهست، افزود: امروزه استفاده از اطلاعات مكاني و سرويسهاي مكانمبنا در فعاليتهاي شهري و ارايه خدمات به شهروندان بهطور چشمگيري رو به افزايش است و بخش عمدهاي از فعاليتها و خدمات شهر وابسته به وجود و بهكارگيري اطلاعات مكاني و توصيفي دقيقي است كه پلاكهاي پستي ساختمانها به تحقق آن، كمك ميكند.