• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5221 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۱۰ خرداد

ويژه

بازديد مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان مركزي از ناحيه صنعتي شهداي تفرش
مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان مركزي ضمن بازديد از ناحيه صنعتي شهداي تفرش، در جلسه‌اي به ميزباني دانشگاه تفرش، با رييس و اعضاي هيات علمي اين دانشگاه در خصوص ارائه مشاوره به واحدهاي صنعتي، گفت وگو نمود.  مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان مركزي ضمن بازديد از ناحيه صنعتي شهداي تفرش، در جلسه اي به ميزباني دانشگاه تفرش، با رييس و اعضاي هيات علمي اين دانشگاه در خصوص ارائه مشاوره به واحدهاي صنعتي، گفت وگو نمود. در اين نشست كه با حضور حيدري تفرشي، مدیر عامل و معاون صنایع کوچک شركت با ریاست و اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه تفرش که در راستای توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه و به منظور تحقق شعار سال در محل دانشگاه تفرش برگزار شد، در خصوص موارد زير گفت وگو شد: ۱- تفاهم نامه ای با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه میان دانشگاه تفرش و شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی منعقد گردد. ۲- کلینیک کسب و کار دانشگاه تفرش با همکاری شرکت شهرک های صنعتی تقویت شود.۳- دانشگاه تفرش ظرفیت های خود را در خصوص خدمت‌رسانی بهتر به واحدهای صنعتی به شرکت شهرک‌ها اعلام نماید. ۴- با توجه به اعلام آمادگی دانشگاه تفرش در خصوص ارائه خدمات مشاوره به صنعتگران شهرستان‌های تفرش، آشتیان و فراهان، مقرر گردید شرکت شهرک‌های صنعتی ظرفیت موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی موجود در شهرستان های مذکور را به ایشان اعلام نماید. در ادامه مدیر عامل شرکت به همراه تعدادی از اساتید دانشگاه تفرش، معاون و کارشناسان صنایع کوچک و نمایندگان فرمانداری و اداره صمت و مشاورین کلینیک کسب و کار استان از 6 واحد صنعتی راكد و زير ظرفيت ناحیه صنعتی تفرش بازدید نمودند. در این بازدیدها مشاوره و راهکارهایی جهت رفع مشکلات واحد صنعتی ارائه گردید.


پرداخت بیش از 123هزار  فقره تسهیلات بدون ضامن در بانک سپه
آیت‌الله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه از اختصاص بیش از 32 هزار میلیارد ریال تسهیلات بدون ضامن به بیش از 123 هزار فقره پرونده، از ابتدای اجرای این طرح در بانک سپه خبر داد.به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه؛   آیت‌الله ابراهیمی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: تسهیلات اعطایی بدون ضامن در بانک سپه به‌عنوان نخستین بانک، پس از دستور رئیس محترم جمهور مبنی بر تسهیل شرایط پرداخت تسهیلات خرد و در پی بخشنامه وزارت امور اقتصادی و دارایی برای کمک به افزایش قدرت خرید و رفع نیازهای مالی ضروری آحاد مردم قابل دریافت است.  مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اینکه تسهیلات بدون ضامن تا سقف یک میلیارد ریال در تمامی شعب بانک سپه سراسر کشور پرداخت شده است، ابراز داشت: در مجموع بیش از 32 هزار میلیارد ریال تسهیلات بدون ضامن به بیش از 123 هزار فقره پرونده تسهیلاتی همزمان با آغاز اجرای طرح از بهمن ماه 1400 تاکنون پرداخت شده است.  ابراهیمی افزود: تسهیلات ارزان‌قیمت بانک سپه به اشخاص حقیقی و حقوقی، صاحبان کسب و کارهای آسیب‌دیده ناشی از کرونا و اشخاص آسیب‌پذیر جامعه پرداخت می‌شود.

    پرداخت بیش از 2500 فقره تسهیلات  قرض الحسنه ازدواج در بانک سپه
  ابراهیمی همچنین با بیان اینکه طی دوماه نخست سال جاری 2 هزار و 531 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در بانک سپه پرداخت شده است، گفت: بیش از 3 هزار و پانصد میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج‌های جوان تازه ازدواج‌کرده واجد شرایط در شعب بانک سپه اختصاص و پرداخت شده است. وی افزود: زوج‌های جوان تازه ازدواج‌کرده، یارانه بگیران و مستأجران آسیب‌دیده ناشی از کرونا از جمله دریافت‌کنندگان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد 4 درصد از بانک سپه هستند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون