• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5223 -
  • ۱۴۰۱ جمعه ۱۳ خرداد

ويژه

آيگپ در پي ارايه گام نخست نسل سوم از شعار جديد خود نيز رونمايي كرد
آيگپ در پي ارايه گام نخست نسل سوم اين اپليكيشن به بازار اندرويد، از شعار جديد خود نيز رونمايي كرد.
به گزارش روابط عمومي آيگپ، اين اپليكيشن به دنبال رونمايي از نخستين گام در حوزه هوش مصنوعي و ارايه نسخه 3.0.0 به بازار اندرويد، سرويس شعاري خود را به «آيگپ، در ارتباط بمانيد...» تغيير داد.اين تغيير با شعار جديد «آيگپ، در ارتباط بمانيد...» به آيگپ كمك مي‌كند تا با كلامي شيواتر پيام خود مبني بر اهدافش از ارايه سرويس‌هايي هوشمندانه و تغييراتي ارزشمند در مسير توسعه را به مخاطب خود منتقل كرده و به رشد نشان خود نيز كمك كند.علي‌محمد كردنايج، مدير ارتباطات آيگپ در اين خصوص اظهار داشت: تبديل شدن به سوپر اپليكيشني در حد رقابت با ساير پيام‌رسان‌هاي مطرح دنيا و ارايه سرويس‌هايي كاربردي به مخاطبان ايراني از اهداف هميشگي آيگپ بوده و هست و توسعه گام به گام و بهبود و ارتقاي اين پيام‌رسان در سال‌هاي گذشته، خود مويد اين مطلب است.وي در ادامه گفت: آيگپ در همين راستا طي سال‌هاي گذشته روز به روز تغييرات زيادي را در نسخه‌هاي مختلف خود به وجود آورده و سرويس‌هاي جديدي را در جهت چشم‌اندازهاي خود راه‌اندازي كرده است و امروز با گام نهادن در مسير هوشمند شدن و رونمايي از نسل سوم خود، «آيگپ، همراه هر روز من» را با شعار جديد «آيگپ، در ارتباط بمانيد...» جايگزين كرده است. مي‌گويند: هر جا قرار است كار مهمي انجام شود، يك شعار خلق مي‌شود! آيگپ با تغيير شعار خود نشان داده كه قرار است باز هم كارهاي مهمي انجام دهد و همچون گذشته در مسير توسعه و بهبود گام بردارد.
 معرفي بسته‌هاي اينترنت و مكالمه پرتخفيف همراه اول ويژه دهه كرامت
همراه اول به ‌مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه كرامت، از روز ۱۱ تا ۲۱ خردادماه مصادف با ميلاد امام رضا(ع)، بسته‌هاي ويژه تركيبي شامل مكالمه و اينترنت و همچنين بسته‌هاي ويژه اينترنت را براي تمامي مشتركان خود در نظر گرفته است.   تمامي مشتركان دايمي و اعتباري مي‌توانند با شماره‌گيري «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» نسبت به خريداري اين بسته‌هاي با قيمت ويژه اقدام كنند و همچنين در صورت اتمام حجم يا زمان بسته‌ها، مشتركان مي‌توانند در بازه زماني اجراي اين طرح، نسبت به انتخاب و خريداري در دفعات بعدي نيز اقدام كنند.


با ارسال ۹۰ طرح از ۲۴۰ شركت‌كننده
مسابقه  «از باغشهر تا باغِ شهر» به ايستگاه پاياني  رسيد

جلسه تبيين طرح‌هاي برتر مسابقه «از باغشهر تا باغ شهر» روز 9 خرداد برگزار و طي آن آثار رسيده به دبيرخانه اين مسابقه مورد بررسي قرار گرفت.   به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان، به دنبال برگزاري مسابقه «از باغشهر تا باغِ شهر» در سال گذشته و به همت سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري اصفهان و مشاركت اداره خلاقيت و نوآوري شهرداري اصفهان، جلسه تبيين طرح‌هاي برتر اين مسابقه برگزار شد.در جريان اين جلسه، دبير مسابقه به جزييات آثار رسيده به دبيرخانه اشاره كرده و توضيح داد: در اين دوره از مسابقات ۲۹۴ نفر-گروه ثبت‌نام كردند كه در نهايت ۹۰ طرح از ۴۱ دفتر و ۴۹ گروه معماري به دبيرخانه ارسال شد.مهدي شماعي‌زاده افزود: نگاه خلاقانه در مواجهه با موضوع ورودي و سردر باغ گل‌ها، سياست خوانايي و هدايتگري در مسيرهاي حركت، نگاه ويژه به ديدها و چشم‌اندازها از درون به بيرون، اثربخشي طرح در هرچه زنده‌تر و فعال كردن فضا براي اقشار مختلف در طول شبانه‌روز از جمله معيارهاي ارزيابي در اين مسابقه بوده است.

حيات باغ گل‌ها در گرو توجه به ابعاد اقتصادي
مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري اصفهان نيز با بيان اينكه حيات و بقاي باغ گل‌ها در گرو توجه به ابعاد اقتصادي آن است، گفت: توجه به طراحي سردر ورودي باغ گل‌ها براي جلب نظر شهروندان و گردشگران و همچنين افزايش بازديدكننده بسيار حائز اهميت است. مجيد عرفان‌منش با بيان اينكه شهرها به دست معماران ساخته مي‌شود، تاكيد كرد: هدف از برگزاري اين مسابقه خوانا كردن سردرِ ورودي باغ گل‌ها و ايجاد يك ظرفيت جديد براي شهر است، زيرا اصفهان هميشه به ظرفيت‌سازي در عرصه‌هاي مختلف مشهور بوده است. وي با بيان اينكه در اغلب طرح‌هاي دريافت شده از سوي شركت‌كنندگان به مقررات شهرسازي از جمله نقاط بي‌دفاع شهر تاكيد و توجه نشده، اظهار كرد: طراحي‌ها بايد خود گوياي هويت شهر، تاريخ و شاخص‌هاي اصفهان باشد.

اهميت اين مسابقه به اجرايي شدن طرح‌هاي منتخب  است
رييس مركز خلاقيت و نوآوري شهرداري اصفهان نيز در اين جلسه با اشاره به ارزيابي طرح‌ها از سوي داوران گفت: در اين نشست ايده‌ها و فيلم‌هاي سه‌بعدي طرح‌ها براي متخصصاني از سازمان پارك‌ها به نمايش در آمد و حوزه بهره‌بردار ابهامات و سوالاتي كه نسبت به طرح‌ها داشتند را مطرح و نمايندگان گروه‌هاي برتر طراحي و معماري، از طرح‌هاي خود دفاع كردند.
محسن معصومي افزود: زماني مسابقه اهميت پيدا مي‌كند كه طرح‌ها اجرايي و عملياتي شود، لذا برگزاري اين جلسات بر اين اساس است تا طرح‌ها تعريف و تبيين شده و فارغ از رتبه‌بندي، طرح نزديك به دغدغه‌ها و ذهنيت حوزه بهره‌بردار به مرحله اجرا برسد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون