• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5229 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۲۲ خرداد

در جلسه مجمع تشخيص مصلحت نظام صورت گرفت

بحث و بررسي درباره اولويت‌هاي سياست‌هاي كلي برنامه هفتم

مجمع تشخيص مصلحت نظام در جلسه‌اي فوق‌العاده كه به رياست آيت‌الله آملي‌لاريجاني و با حضور رييس مجلس شوراي اسلامي، نمايندگاني از دولت و مجلس، شوراي عالي انقلاب فرهنگي و دبير و اعضاي مجمع برگزار شد، به بحث و بررسي پيرامون تعيين اولويت سياست‌هاي كلي برنامه هفتم توسعه كشور پرداخت.
به گزارش ايسنا، آيت‌الله آملي‌لاريجاني، رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اعلام ورود به دستور جلسه مربوط به تدوين سياست‌هاي كلي برنامه هفتم توسعه، بر لزوم دقت همراه با تسريع در بررسي‌ها براي تصويب و ارايه جهت تدوين لايحه برنامه هفتم و نهايتا تهيه لايحه بودجه سال آينده كشور بر اساس قانون برنامه هفتم تاكيد كرد. 
محمدباقر ذوالقدر، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز به ارايه گزارشي از روند تهيه متن پيش‌نويس سياست‌هاي كلي بر اساس احصاي مهم‌ترين چالش‌ها و مسائل كشور و همچنين آماري از ميزان تحقق سياست‌هاي كلي برنامه ششم توسعه در ابعاد گوناگون تقنيني و اجرايي پرداخت.
همچنين دريابان علي شمخاني، دبير شوراي عالي امنيت ملي در ابتداي اين جلسه، از وضعيت كشور و تلاش‌هاي نيروهاي مسلح و اركان گوناگون نظام در برقراري امنيت در داخل و منطقه خليج فارس گزارشي داد و آزادسازي نفتكش حامل نفت ايران در آب‌هاي يونان را مرهون ايستادگي ملت ايران در مقابل زياده‌خواهي استكبار دانست. وي همچنين گزارشي از آخرين وضعيت مذاكرات براي رفع تحريم‌ها و كارشكني امريكا را به اعضاي مجمع ارايه كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون