• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5234 -
  • ۱۴۰۱ شنبه ۲۸ خرداد

ويژه

امضاي تفاهمنامه همكاري بين معاونت علمي و فناوري و شركت فولاد مباركه 

تفاهمنامه همكاري بين معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري و شركت فولاد مباركه به امضا رسيد. اين تفاهمنامه بين معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري و بنياد ملي نخبگان به نمايندگي سورنا ستاري معاون علمي و فناوري رييس‌جمهور و شركت فولاد مباركه به نمايندگي محمدياسر طيب‌نيا مديرعامل اين شركت، به ‌منظور گسترش فعاليت‌هاي علمي، پژوهشي، كاربردي، آموزشي و تكميل زنجيره علم، فناوري، بازار و تجارت در حوزه هوش مصنوعي و با هدف ارايه محصولات فناورانه و نوآورانه مبتني بر هوش مصنوعي و در جهت طرح كارخانه هوشمند (smart factory) بين طرفين امضا شد.


همكاري فولاد مباركه با راه‌آهن

تفاهمنامه همكاري سه‌جانبه در زمينه افزايش حمل و نقل ريلي، توسط محمدياسر طيب‌نيا مديرعامل شركت فولاد مباركه، سيد ميعاد صالحي مديرعامل راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران و محسن سعيدبخش مديرعامل شركت توكاريل به امضا رسيد.  تفاهمنامه همكاري سه‌جانبه در زمينه افزايش حمل و نقل ريلي، توسط محمدياسر طيب‌نيا مديرعامل شركت فولاد مباركه، سيد ميعاد صالحي مديرعامل راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران و محسن سعيدبخش مديرعامل شركت توكاريل به امضا رسيد.


امضاي تفاهمنامه فولاد مباركه با شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان

تفاهمنامه همكاري دوجانبه بين فولاد مباركه و شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان به امضا رسيد.  اين تفاهمنامه با هدف استفاده از توانمندي‌هاي حمايتي، علمي، فني و پژوهشي طرفين از طريق همكاري در اجراي طرح‌هاي فناورانه صنعت فولاد، همكاري و مشاوره در زمينه بومي‌سازي فناوري و انتقال فناوري‌هاي به‌روز در صنعت فولاد و استفاده از شركت‌هاي شهرك در زنجيره تامين قطعات، تجهيزات و خدمات فولاد مباركه امضا شد. با امضاي اين تفاهمنامه، حجم پروژه‌هاي تحقيقاتي بين شهرك علمي و تحقيقاتي و فولاد مباركه افزايش پيدا كرده و روند خريد محصولات دانش‌بنيان به صورت مضاعف ادامه مي‌يابد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون