• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5238 -
  • ۱۴۰۱ چهارشنبه ۱ تير

مديرعامل بيمه البرز در گردهمايي مديران و روساي شعب خبر داد

رشد 58 درصدي حق بيمه توليدي بيمه البرز در 1400

مديرعامل شركت بيمه البرز در گردهمايي سالانه مديران و روساي شعب اين شركت اعلام كرد: ميزان حق بيمه توليدي بيمه البرز در سال 1400، پنجاه و هشت درصد رشد داشت و از مبلغ 43 هزار ميليارد ريال در سال 1399 به 68 هزار ميليارد ريال در سال گذشته افزايش يافت. 
به گزارش روابط عمومي بيمه البرز، محسن پوركياني در گردهمايي مديران و روساي شعب اين شركت، گفت: در سال گذشته با وجود اتفاقات ناگوار همچون شيوع ويروس كرونا، تشديد تحريم‌هاي ظالمانه امريكا و در پي آن نوسانات بازار سرمايه كه هر يك از اين اتفاقات به تنهايي مي‌توانست شركت را در رسيدن به اهدافش دچار مشكل كند، بيمه البرز به لحاظ سودآوري در بين شركت‌هاي بيمه بالاترين سوددهي را داشت. وي تاكيد كرد: برند بيمه البرز با قدمت 63 ساله و محبوبيت و خوشنامي كه در صنعت بيمه كشور دارد بايد رهبري شركت‌هاي بيمه خصوصي را برعهده بگيرد كه اين امر با افزايش سهم سود بازار رخ خواهد داد.  وي افزود: براي دستيابي به اين هدف بايد چابك باشيم و بتوانيم در خودكارسازي فرآيند ديجيتال و ارايه محصولات جديد ديجيتالي چابك عمل كنيم. همچنين بايد نوآور باشيم و سهم فروش محصولات جديد بيمه‌اي و طرح‌هاي نوين بيمه‌اي را افزايش دهيم.  نايب رييس هيات مديره بيمه البرز همچنين بر رعايت اصل مشتري‌مداري تاكيد كرد و گفت: شركت‌هاي بيمه بايد هم هنگام صدور بيمه‌نامه و هم هنگام پرداخت خسارت مشتري مدار باشند، چراكه افزايش رضايت مشتري به افزايش وفاداري مشتري و درنهايت موفقيت شركت بيمه مي‌انجامد. ما بايد هنگام پرداخت خسارت بهترين خدمات را به بيمه‌گزاران و شبكه فروش ارايه دهيم. 
وي افزود: در راستاي اصل مشتري‌مداري، بيمه البرز نظام پاسخگويي سريع و صحيح را پايه گذاري كرده و با راه‌اندازي مركز ارتباط مردمي با شماره تلفن 1574 آماده پاسخگويي به تمام ذي‌نفعان شركت است. 
پوركياني با تاكيد بر اينكه اولين گام در توانگري، مديريت ريسك در بخش بيمه‌گري است، اظهار داشت: يك شركت بيمه براي اينكه بتواند نقش رهبري را در صنعت بيمه كشور ايفا كند بايد توانگر باشد و توانگري در گرو داشتن نيروي انساني توانمند، سودآوري پايدار و افزايش بازده سرمايه‌گذاري‌ها است. 
مديرعامل بيمه البرز شفافيت و توسعه ديجيتال، مديريت بهينه منابع انساني و مالي و بهبود فرآيندهاي فروش را به عنوان برنامه‌هاي اين شركت در سال 1401 برشمرد و گفت: در همين راستا، توسعه ديجيتال، افزايش چابكي سازمان، توجه به خلاقيت و نوآوري، ايجاد رويه اثربخشي ارزيابي عملكرد در پرداخت، بهبود و ارتقاي زيرساخت‌هاي سخت‌افزاري و ارتباطي، افزايش فروش بيمه‌اي خرد و جهش توليد حق بيمه در دستور كار سال جاري بيمه البرز قرار گرفته است. مجيد علي پناهي، رييس هيات مديره بيمه البرز نيز در اين گردهمايي، اعلام كرد: سال گذشته بيمه البرز خوشبختانه عملكرد و رشد خوبي داشت و دليل آن بهره‌مندي بيمه البرز از نيروي انساني متخصص و حرفه‌اي و برنامه‌ريزي جامع از سوي هيات مديره با تمركز بر فروش بيمه‌نامه‌هاي مانده محور بود. وي بر فروش بيمه‌هاي خرد تاكيد كرد و گفت: بيمه البرز اگر ساليان طولاني توانگر و ماندگار است به خاطر تكريم ارباب رجوع است و اين سياست بايد همچنان سرلوحه فعاليت ما باشد. در اين بين بايد شبكه فروش را هم تكريم كنيم چراكه در خط مقدم فروش هستند و بايد توجه ويژه به آنها داشت. وي همچنين بر اصل جانشين‌پروري تاكيد كرد و گفت: بهره‌مندي بيمه البرز از نيروي انساني متخصص و حرفه‌اي طي ساليان طولاني كه زبانزد صنعت بيمه هستند به دليل رعايت اصل جانشين‌پروري از سوي كاركنان بيمه البرز به ويژه مديران و روساي شعب است، چراكه كاركنان پيش از بازنشستگي با آموزش‌هاي لازم جانشينان متخصص و حرفه‌اي تربيت مي‌كنند. وي در پايان ابراز اميدواري كرد در سايه همدلي، رفاقت، تفاهم و هم‌افزايي تمام كاركنان، برنامه‌هاي سال جاري بيمه البرز محقق شود. اين گزارش حاكي است، گردهمايي سراسري مديران و روساي شعب بيمه البرز با حضور مديرعامل، اعضاي هيات مديره، مديران و روساي سراسر كشو اين شركت در روزهاي پاياني خرداد 1401 برگزار شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون