• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5240 -
  • ۱۴۰۱ شنبه ۴ تير

پخش يك‌هزار ثانيه تيزر صرفه‌جويي مصرف آب از شبكه استاني كردستان

مدير روابط عمومي آب و فاضلاب استان كردستان گفت: در هفته صرفه‌جويي امسال حدود يك‌هزار ثانيه تيزر صرفه‌جويي از سوي شركت آب و فاضلاب كردستان تهيه و از شبكه استاني پخش مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان كردستان، ادريس شريفي با اشاره به نامگذاري هفته نخست تير ماه به عنوان هفته صرفه‌جويي و آغاز فصل گرما و افزايش مصرف آب در جامعه گفت: در اين مدت شركت آبفا استان كردستان با هدف اطلاع‌رساني و ارتقاي فرهنگ صحيح و بهينه مصرف آب در جامعه در شهرهاي تابعه برنامه‌هاي متنوعي در راستاي مصرف بهينه آب برگزار مي‌كند. وي نقش آموزش، اطلاع‌رساني و فرهنگسازي نحوه مصرف آب و صرفه‌جويي مصرف آب در جامعه را بسيار مهم و تاثيرگذار ارزيابي كرد و گفت: در هفته صرفه‌جويي امسال حدود يك‌هزار ثانيه تيزر صرفه‌جويي از سوي شركت آب و فاضلاب كردستان تهيه و از شبكه استاني پخش مي‌شود. مدير روابط عمومي آب و فاضلاب استان كردستان با اشاره به اينكه آب يك كالاي حياتي و بدون جايگزين است، افزود: در راستاي استفاده بهينه از آب و جلوگيري از هدررفت آن در حمام، سرويس بهداشتي، آشپزخانه و فضاي سبز اقدامات فرهنگي متنوعي در بخش‌هاي مختلف جامعه به عمل آمد.
شريفي خاطرنشان كرد: پخش تيزرهاي صرفه‌جويي از صدا و سيماي كردستان، انجام تبليغات محيطي با محوريت صرفه‌جويي در اماكن پرتردد شهرهاي مختلف استان، مصاحبه مديران با رسانه‌ها، توليد و انتشار گزارش خبري و مصاحبه تلويزيوني و مطبوعاتي، پخش گزارش خبري از وضعيت مصرف از شبكه استاني، استفاده از تمام ظرفيت‌ها در استان ازجمله روحانيون و سخنرانان، اساتيد دانشگاه و ساير گروه‌هاي مرجع و تاثيرگذار براي دعوت مردم به صرفه‌جويي در مصرف آب، انتشار گسترده فعاليت‌ها در فضاي مجازي و شبكه‌هاي اجتماعي استان از اقدامات شركت آبفا كردستان در اين هفته است.
وي افزود: اميد است اين اقدامات بستر مناسبي براي مديريت صحيح استفاده از آب در جامعه فراهم كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون