• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5257 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۲۶ تير

روي موج سياست

با صدور احکام جداگانه  از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی

سه‌ فقیه شورای نگهبان منصوب و عضویت آیت‌الله جنتی تمدید شد

ایسنا  | با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی سه تن از فقهای شورای نگهبان برای یک دوره جدید منصوب شدند.  با توجه به پایان یافتن دوره شش ساله عضویت سه تن از فقهای شورای نگهبان، رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای اصل نود و یکم قانون اساسی و در احکامی جداگانه، عضویت آقایان آیت‌الله حاج شیخ احمد جنتی، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیّد محمدرضا مدرسی‌یزدی و حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی شب‌زنده‌دار را برای یک دوره جدید تمدید و آنان را به عنوان عضو فقهای شورای نگهبان منصوب کردند.


دستور شهردار خوانسار  درباره تدفين افرادي كه خودكشي مي‌كنند
همشهري آنلاين|شهردار خوانسار اصفهان طي مكاتبه‌اي دستوراتي را در خصوص متوفياني كه خودكشي مي‌كنند بدون ذكر مواد قانوني ابلاغ كرد و براي اين متوفيان محدوديت‌هايي در شهر خوانسار گذاشت. مهدي احمدي طي يك مكاتبه با چاپقلي مسوول خدمات‌ شهري شهرداري خوانسار برگزاري مراسم‌ ترحيم‌ براي‌ افرادي‌ كه‌ به‌ دليل خودكشي فوت كرده‌اند را در بهشت فاطميه(س) خوانسار ممنوع اعلام كرد. اين در حالي است كه احمدي به دليل و منشا قانوني اين تصميم هيچ اشاره‌اي نكرده‌ است. همچنين احمدي طي مكاتباتي با چاپخانه بنر و نصاب داربست در خوانسار نصب داربست و چاپ بنرهاي با ابعاد ۲ در ۳ و ۳ در ۴ را در شهر خوانسار براي اين متوفيان ممنوع اعلام كرد.


طرح استيضاح يك وزير رييسي كليد خورد
 ايلنا|نماينده اقليد در مجلس از آغاز طرح استيضاح يك وزير كابينه سيزدهم خبر داد. مسلم صالحي از طرح استيضاح زارع‌پور وزير ارتباطات خبر داد و گفت: طرح استيضاح وزير ارتباطات را صبح امروز با 10 امضا كليد زديم و در سامانه بارگذاري كرديم تا براي امضا در دسترس نمايندگان قرار بگيرد. وي در خصوص محورهاي اين استيضاح ابراز داشت: عدم توزيع عادلانه اعتبارات، انتصابات ناكارآمد در بدنه وزارت ارتباطات، عدم تحقق برنامه‌هاي ارايه شده توسط وزير در جلسه راي اعتماد طبق برنامه زمانبندي، عدم تعيين تكليف كارگزاران مخابرات روستايي، عدم آنتن‌دهي و پوشش شبكه اينترنت به ويژه در روستاها و پايين بودن خدمات‌رساني در حوزه كاري وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات محورهاي درخواست استيضاح وزير ارتباطات هستند.


راهبرد كلان وزارت اطلاعات خشكاندن ريشه فساد است
ايرنا| وزير اطلاعات مي‌گويد: راهبرد كلان وزارت اطلاعات خشكاندن ريشه فساد است و اين حركت نيازمند اقدامات انقلابي، جهادي و شجاعانه است. سيد اسماعيل خطيب در همايش مديران امنيت اقتصادي و مبارزه با فساد وزارت اطلاعات با اشاره به اقدامات وزارت اطلاعات در خصوص كنترل بازار ارز گفت: اقدامات وزارت اطلاعات در كنترل بازار ارز رضايت مسوولان كشوري را به همراه داشته و بر استمرار اين اقدامات تاكيد كرد. وزير اطلاعات گفت: مبارزه با فساد بايد مقوم توليد و اشتغال در كشور باشد و نبايد هيچ واحد توليدي به سمت تعطيلي پيش رود و با استفاده از همه ظرفيت‌ها بايد به دنبال ايجاد اشتغال پايدار حركت كرد و وزارت اطلاعات از كليه طرح‌ها و اموري كه به معيشت مردم كمك كند، حمايت مي‌كند و كمك به توليد و ايجاد اشتغال از مهم‌ترين برنامه‌هاي دولت مردمي است.


حمله تند روزنامه دولت   به علی اکبر صالحی
ايران|صالحی درحالی از شرایط غیرمطلوب کشور گلایه می‌کند که پیش از این به عنوان یکی از اعضای مماشات‌گر تیم سابق مذاکره‌کننده هسته‌ای، خود به عنوان یکی از بانیان وضع موجود بویژه در زمینه تخریب دستاورد‌های کشور قلمداد می‌شود. ایران نوشت: ريیس سابق سازمان انرژی اتمی که به واسطه استنکاف از اجرای قانون در دوره مسوولیت خود، احتمالا در آستانه دادگاهی شدن است، در مراسم دومین سالگرد درگذشت یکی از نمایندگان ادوار مجلس سخنانی را بر زبان آورد که اولین مخاطب و متهم این جملات خود اوست. علی‌اکبر صالحی در این مراسم گفته است: «این ملت یک ملت بزرگ و تاریخ‌ساز است که سه هزار سال تمدن مکتوب دارد، شأن این ملت بزرگ شرایط کنونی نیست.» وی درحالی از شرایط غیرمطلوب کشور گلایه می‌کند که پیش از این به عنوان یکی از اعضای مماشات‌گر تیم سابق مذاکره‌کننده هسته‌ای، خود به عنوان یکی از بانیان وضع موجود به ویژه در زمینه تخریب دستاورد‌های کشور قلمداد می‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون