• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5257 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۲۶ تير

ويژه

توزيع گسترده محصولات ديزلي نفت پارس

شركت نفت پارس از ابتداي امسال با هدف پاسخگويي به نياز ناوگان حمل‌ونقل جاده‌اي و با توجه به شرايط خاص خودروهاي فعال در اين ناوگان، اقدام به عرضه گسترده محصولات ديزلي در سطح كشور نموده است.
به گزارش روابط عمومي نفت پارس، به رغم تغييرات مكرر متغيرهاي توليد اعم از افرايش قيمت خوراك و ملزومات، نرخ دستمزدها و عدم قيمت‌گذاري متناسب با آن، افزايش توليد و‌ عرضه محصولات ديزلي در ادامه مسووليت‌هاي اجتماعي نفت پارس و باهدف ايجاد ثبات و آرامش در بازار روغن ‌موتور و كمك به ناوگان حمل‌ونقل عمومي و جاده‌اي و دسترسي آسان و با قيمت مناسب انجام شده است.
لازم به ذكر است؛ عرضه محصولات ديزلي نسبت به دوره مشابه سال گذشته بيش از 10 درصد افزايش يافته است.


ركورد مصرف برق  در استان مركزي شكسته شد

معاون بهره‌برداري وديسپاچينگ شركت توزيع نيروي برق استان مركزي گفت: مصرف برق در ظهر روز ۱۱ تيرماه در اين استان به ۱۲۰۰ مگاوات رسيد و با اين ميزان بار مصرفي ركورد مصرف شكسته شده است.
محمد مرادي افزود: مصرف برق اين استان در ۱۱ تيرماه نسبت به روز مشابه سال گذشته ۵ درصد افزايش نشان مي‌دهد.
وي تاكيد كرد: سياست‌هاي تشويقي خوبي براي مشتركان برق استان مركزي كه همكاري لازم را در زمان پيك بار داشته باشند در نظر گرفته شده است.
مرادي از شهروندان درخواست كرد: نسبت به مديريت مصرف برق اهتمام بيشتري داشته باشند و در ساعات پيك مصرف برق (۱۲ تا ۱۷ و ۱۹تا ۲۳) از وسايل پرمصرف استفاده نكنند.
وي افزود: ۳۰ درصد از مصرف برق به وسايل سرمايشي مربوط مي‌شود و به ازاي هر يك درجه افزايش دما هزار و ۵۰۰ مگاوات از مصرف برق افزايش مي‌يابد.
مرادي تاكيد كرد: تنظيم درجه كولرهاي گازي روي ۲۵ درجه سانتي‌گراد و كولرهاي آبي روي دور كند از ديگر عوامل در مديريت مصرف برق و جلوگيري از خاموشي است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون