• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5260 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۳۰ تير

شنيده‌هاي «اعتماد»‌ از مهاجم ياغي تيم ملي

طارمي همچنان به اخراج اسكوچيچ اميدوار است!

مهدي طارمي، مهاجم تيم ملي فوتبال ايران با وجود اعلام رسمي هيات رييسه مبني بر ادامه همكاري با دراگان اسكوچيچ اميدوار است مربي ديگري در جام جهاني روي نيمكت تيم ملي بنشيند. گويا كدهايي نيز به طارمي در اين زمينه داده شده است. 
در مصاحبه مهدي طارمي كه با عادل فردوسي‌پور انجام شد، مهاجم تيم ملي هر چه از دهانش در مي‌آمد خطاب به سرمربي تيم ملي گفت. مهدي با پيش كشيدن دعوت از 50 بازيكن به اردوي تيم ملي به شايعه همكاري مرد كروات با دلال‌ها دامن زد، با صحبت از خط زدن و دعوت دوباره بازيكنان استقلال رسما اقتدار اسكو را زير سوال برد و با تكرار اين جمله كه با اين وضعيت در جام جهاني به جايي نمي‌رسيم، كيفيت فني سرمربي تيم ملي را نابود كرد و مگر يك مربي غير از سلامت كاري، اقتدار و توانايي فني چه چيز ديگري دارد؟ مهدي طارمي جوري حرف زد كه انگار اسكوچيچ فاقد هر سه اينهاست. 
ساعاتي بعد از انتشار اين مصاحبه در كمال ناباوري هيات رييسه فدراسيون فوتبال حكم به ابقاي دراگان اسكوچيچ داد. خيلي از هواداران تيم ملي به طنز نوشتند در حال حاضر غمگين‌ترين بازيكن تيم ملي طارمي است. برخي ديگر خيلي جدي مطالبه خط زدن اين ستاره ياغي از تيم ملي را مطرح كردند و عده‌اي از جانشيني او با شهاب زاهدي گفتند. نشان به آن نشان كه اسكوچيچ در سخت‌ترين شرايط دوران فعاليتش در ايران و در حالي كه لنگ در هوا به نظر مي‌رسيد تمام كارهايش را رها كرد و براي ملاقات با شهاب زاهدي راهي مجارستان شد. 
در اين بين برخي انتظار داشتند مهدي طارمي با تغيير شرايط توضيح قابل قبولي در مورد مصاحبه اخيرش بدهد، اما تنها توضيح مهاجم تيم ملي به ماجراي حضور معاون اول رييس‌جمهور و پسر ايشان در اردوي تيم ملي و قول صدور مجوز واردات خودرو به بازيكنان بود؛ آن هم در يك توييت كوتاه. حال اخباري از نزديكان مهدي طارمي به گوش رسيده كه نشان مي‌دهد طارمي نه تنها قصد عذرخواهي يا توضيح بابت اظهاراتش عليه كادرفني را ندارد كه كاملا اميدوار است هرگز مجبور به انجام چنين كاري نشود. شنيده‌هاي خبرنگار «اعتماد» از نزديكان مهاجم تيم ملي حاكي از آن است كه طارمي كاملا اميدوار است كه شخص ديگري به جاي دراگان سرمربي تيم ملي ايران در جام جهاني خواهد بود و گويا در اين زمينه كدهايي نيز از طرف برخي مقامات به او داده شده است. 
به اين ترتيب گويا طارمي قرار است فقط سكوت كند تا گذر زمان شرايط را به نفع او تغيير دهد. البته روز سه‌شنبه هيات رييسه فدراسيون فوتبال در واكنش به اينكه انتخابات هشت شهريور فدراسيون فوتبال ممكن است تغييري در كادرفني تيم ملي به وجود آورد، گفت: چنين چيزي اتفاق نمي‌افتد، چراكه بيشتر تركيب اعضاي هيات رييسه تغييري نخواهد كرد و در واقع همين نفرات فعلي هستند كه بايد هرگونه تغيير و تحول روي نيمكت تيم ملي را رد يا تاييد كنند.
عدم توضيح مناسب از سوي مهدي طارمي در چند روز آينده به اين معناست كه آنچه نزديكان او به صورت درگوشي مطرح كرده‌اند، واقعيت دارد و با وجود تاكيد هيات رييسه مبني بر ادامه همكاري با اسكوچيچ در جام جهاني، هواداران بايد شاهد يك حاشيه بزرگ ديگر حول نيمكت تيم ملي باشند. 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها