• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5265 -
  • ۱۴۰۱ چهارشنبه ۵ مرداد

ويژه

افتتاح مركز پيشرفته مانيتورينگ يكپارچه عمليات شبكه همراه اول 

«مركز پيشرفته مانيتورينگ عمليات شبكه» همراه اول روز سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱، با حضور اعضاي هيات‌مديره، مديرعامل و جمعي از مديران ارشد اين اپراتور به ‌صورت رسمي افتتاح شد.
 بر اساس طرح‌ريزي صورت گرفته، خط اول عمليات شبكه كه وظيفه مانيتورينگ را دارد، به‌طور كامل در اين مركز مستقر شده تا به ‌صورت متمركز و يكپارچه به رصد شبكه پرداخته و در جريان تمامي آلارم‌ها قرار گيرد. با توجه به اينكه وجود مراكز مانيتورينگ هوشمند در اپراتورهاي ارتباطي از ضروريات انكارناپذير است، با افتتاح اين مركز تمامي بخش‌هاي پايش حوزه عمليات شبكه به ‌شكل يكپارچه در كنار هم قرار مي‌گيرد كه در شناسايي مشكلات با چابكي بيشتر عمل كرده و با نگهداري بهينه، كيفيت شبكه و رضايت مشتركان را در نهايت منجر خواهد شد.
مديريت مركزي و يكپارچه، نظارت بي‌وقفه بر عملكرد و كارايي المان‌ها و واحدهاي شبكه و ارايه گزارشات آماري و اطلاعات تحليلي بخشي از وظايف اين مركز است كه در چهار ماه راه‌اندازي و به به‌روزترين داشبوردهاي داده‌اي مجهز شده است.

آزادسازي 11 پلاك در محله احمديه با هزينه 24 ميليارد تومان
مسوول املاك و آزادسازي منطقه 6 شهرداري اصفهان گفت: 11 پلاك در محله احمديه با هزينه 24 ميليارد تومان آزادسازي شد. به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان، مجتبي فروزنده با اعلام اين خبر گفت: روند تملك و آزادسازي تعدادي از محله‌هاي منطقه 6 شهرداري اصفهان در سال 83 در دستور كار مديريت اين منطقه قرار گرفت كه در اين ميان محله احمديه به دليل برخورداري از بافت قديمي، فرسوده و ناكارآمد كه منجر به بروز ناهنجاري‌هاي اجتماعي در آن نيز شده بود، در فهرست اين محله‌ها قرار گرفت. او افزود: در دوره جديد مديريت شهري، عزم جدي براي آزادسازي محله احمديه شكل گرفت و خوشبختانه منجر به اين شد كه در سال 1401 توانستيم بيش از 11 پلاك با مساحت 1013 مترمربع عرصه و حدود 700 مترمربع اعياني را آزادسازي كنيم كه در نوع خود آماري قابل توجه است. او با ابراز اميدواري از اينكه مابقي پلاك‌هاي اين محله كه شامل 27 پلاك است تا سال 1402 آزادسازي شوند، تاكيد كرد: مديريت شهري به دنبال آن است تا در اين محله فضاي مناسبي را براي فعاليت‌هاي فرهنگي، اجتماعي، رفاهي و تفريحي فراهم كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون