• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5272 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۱۳ مرداد

نماينده مردم اصفهان در حاشيه بازديد از غرفه بهمن

باور به توان داخلي در محصولات گروه بهمن كاملا مشهود است

نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي گفت: باور به توان داخلي در محصولات گروه بهمن كاملا مشهود است و همين باور و ايمان مي‌تواند صنعت خودروسازي كشور را متحول كند.  زهرا شيخي، نماينده مردم اصفهان در حاشيه بازديد از غرفه گروه بهمن در يازدهمين نمايشگاه جامع مديريت شهري و پنجمين نمايشگاه حمل و نقل و ترانزيت در نمايشگاه بين‌المللي اصفهان گفت: آنچه در اين بازديد مشاهده كردم، ايمان و باوري است كه مي‌تواند ايده‌ها و خلاقيت‌هاي نسل جوان ما را ارتقا بخشد و به نتايج افتخارآفرين تبديل كند. وي افزود: اينكه همزمان بتوانيم با استفاده از توان شركت‌هاي دانش‌بنيان تكنولوژي‌هاي روز دنيا را بومي‌سازي كنيم، اين امر منجر به شكوفايي در محصولات توليد داخل از جمله صنعت خودروسازي خواهد شد.
نماينده مردم اصفهان با اشاره به اينكه باور به توان داخلي در محصولات گروه بهمن متبلور است، خاطرنشان كرد: آنچه براي خانه ملت حايز اهميت است؛ اينكه سطح دانش صنعت خودروسازي ارتقا يابد و منجر به كاهش هزينه‌ها، ارزبري و افزايش سطح كيفيت محصولات در اين صنعت شود و به‌طور حتم مجلس شوراي اسلامي نيز حمايت لازم را خواهد داشت.
 گفتني است؛ گروه بهمن محصولات خود را در سه گروه سنگين، تجاري و سواري در بازه زماني ۴ الي ۷ مردادماه ۱۴۰۱ در يازدهمين نمايشگاه جامع مديريت شهري و پنجمين نمايشگاه تخصصي حمل و نقل و ترانزيت اصفهان به علاقه‌مندان معرفي كرد. در گروه خودروهاي سواري، ديگنيتي پرستيژ و ريسپكت براي اولين‌بار در معرض ديد علاقه‌مندان قرار گرفته است؛ به همين ترتيب در دسته خودروهاي تجاري سبك، خودروي كاپرا و اينرودز معرفي شد. 
بهمن محصولات جديد خود در حوزه خودروهاي سنگين را به اين نمايشگاه مي‌آورد؛ كاميون 26 تن، FAW 460، فورس 8.5 تن، امپاور و كشنده ۴۶۰ از جمله خودروهاي تجاري و باري هستند كه معرفي شده است. 
همچنين در حوزه خودروهاي خدمات شهري و حمل و نقل شهري نيز گروه بهمن محصول داشت و خودروي آتش‌نشاني، ميني‌بوس پگاسوس، اتوبوس CITY12 در معرض ديد قرار گرفت. بهمن در نمايشگاه بين‌المللي اصفهان براي علاقه‌مندان به موتورسيكلت نيز محصول دارد و طبق اعلام اين شركت، گروه بهمن گزيده‌اي از توليدات شركت ايران دوچرخ را به اين نمايشگاه آورده بود و دوستداران موتورسيكلت مي‌توانستند اين محصولات را در نمايشگاه مشاهده كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون