• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5277 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۲۳ مرداد

ويژه

100 پارتي در آيگپ:  شما هم دعوتيد

جشنواره شگفت‌انگيز خريد شارژ و بسته اينترنتي با عنوان «100 پارتي» در آيگپ آغاز شد. به گزارش روابط عمومي آيگپ، اين اپليكيشن علاوه بر خدمات جالب توجه پيام‌رساني، بخشي را با عنوان آيلند به سرزمين خدمات براي كاربران تبديل كرده است. استفاده‌كنندگان از سوپراپليكيشن آيگپ در قسمت آيلند بخش‌هاي متنوعي را در اختيار دارند كه خدمات مالي و پرداخت هم يكي از همين بخش‌ها است. تهيه شارژ و بسته اينترنتي يكي از بخش‌هاي پرطرفدار در آيگپ است. كاربراني كه يك سوپراپليكيشن را روي گوشي تلفن همراه خود نصب مي‌كنند به دنبال آن هستند تا تمامي نيازهاي قابل دسترسي و آنلاين خود را با استفاده از آن اپليكيشن دريافت كنند و در همين راستا آيگپ مي‌تواند انتخابي كامل و جامع براي كاربرانش باشد. جشنواره شگفت‌انگيز خريد شارژ و بسته اينترنتي با عنوان 100 پارتي در آيگپ آغاز شده است. 100 پارتي در واقع جايي است براي شارژ شدن، هميشه آنلاين بودن و شركت در يك جشن پر از جايزه! كاربران قديمي آيگپ و همچنين افرادي كه براي اولين‌بار آيگپ را روي گوشي تلفن همراه خود نصب مي‌كنند، هر روز كه براي خريد شارژ يا تهيه بسته اينترنتي از طريق آيگپ اقدام مي‌كنند، به صورت خودكار وارد قرعه‌كشي خواهند شد. ضمن اينكه ميزان خريد شارژ و بسته در ورود كاربران به قرعه‌كشي تاثيري ندارد. در پايان هر روز قرعه‌كشي بين اين كاربران انجام خواهد شد و هر شب به دو نفر از همراهان آيگپ به قيد قرعه جايزه يك ميليون ريالي تعلق خواهد گرفت. علاقه‌مندان مي‌توانند با ارسال عدد 1 به 10004497 يا دانلود و نصب از طريق ماركت‌هاي داخلي يا شماره‌گيري ستاره يك ستاره هشتاد مربع، آيگپ را نصب و با تهيه بسته اينترنتي يا خريد شارژ وارد قرعه‌كشي روزانه جشنواره «100 پارتي» شوند.

به  همت  بنياد  بركت انجام  شد

بهره‌گيري از دانش‌بنيان‌ها  در توليد نوشت‌افزار ايراني 

با همكاري و مشاركت بنياد بركت ستاد اجرايي فرمان امام علاوه بر احياي زيست‌بوم نوشت‌افزار ايراني، صادرات اين محصولات نيز آغاز شده است.
معاون تامين نهاده‌ها و مشاركت‌هاي اقتصادي بنياد بركت ضمن بيان اين مطلب افزود: شتاب‌دهنده كارآفريني اجتماعي به عنوان يكي از واحدهاي مشاركتي بنياد بركت توانسته است با حمايت از توليدكنندگان لوازم‌التحرير، علاوه بر احياي زيست‌بوم نوشت‌افزار ايراني، صادرات محصولات را به كشورهاي ديگر آغاز كند. هادي جوهري خاطرنشان كرد: سوريه به عنوان اولين مقصد نوشت‌افزارهاي ايراني انتخاب و صادرات به اين كشور آغاز شده است. وي تاكيد كرد: شتاب‌دهنده كارآفريني اجتماعي با مشاركت بنياد بركت و با هدف تسهيل‌گري و توسعه‌گري در حوزه صنايع فرهنگي و به ويژه نوشت‌افزار ايراني آغاز به ‌كار كرده و علاوه بر اشتغال‌زايي در اين حوزه، بر توليد محصولاتي كه پيش از اين امكان ساخته‌شان در داخل كشور وجود نداشته، تمركز كرده است. معاون مشاركت‌هاي اقتصادي بنياد بركت ادامه داد: با بهره‌گيري از شركت‌هاي دانش‌بنيان، توليد محصولاتي همچون مداد اتود و ماژيك نشانه‌زن (هايلايت) براي اولين‌بار در كشور آغاز شده است.  جوهري در تشريح اقدامات ديگر شتاب‌دهنده كارآفريني اجتماعي گفت: اين شتاب‌دهنده با هدف ايجاد اشتغال در حوزه‌هاي خانگي و كارگاهي، ۱۵۰ كارگاه توليد نوشت‌افزار ايراني را مورد حمايت قرار داده و باعث احيا و به چرخه توليد بازگشتن اين كارگاه‌ها شده است. وي تصريح كرد: شتاب‌دهنده كارآفريني اجتماعي علاوه بر توليد نوشت‌افزار و لوازم‌التحرير ايراني، بر صادرات محصولات نيز تمركز جدي داشته و كشور سوريه به عنوان اولين هدف انتخاب شده است. جوهري تاكيد كرد: عملكرد اين واحد مشاركتي بنياد بركت در حوزه صادرات نوشت‌افزار و لوازم‌التحرير ايراني به سوريه باعث شد تا در ميان برترين شركت‌هاي صادراتي ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) قرار بگيرد. به گفته معاون مشاركت‌هاي اقتصادي بنياد بركت، علاوه بر سوريه كشورهاي ديگري از جمله عراق، افغانستان، عمان و روسيه نيز به عنوان مقاصد صادراتي لوازم‌التحرير ايراني هدف‌گذاري شده‌اند.  وي با اشاره به مشكلات و موانع بر سر راه صادرات نوشت‌افزار ايراني اظهار داشت: وجود رقباي جدي در اين حوزه از جمله چين و هند كه قطب توليد لوازم‌التحرير در دنيا هستند و به كشورهاي مختلف از جمله ايران صادرات دارند، حضور و رقابت در اين عرصه را بسيار دشوار كرده است. جوهري يادآور شد: يكي از مشكلات بر سر راه صنايع فرهنگي و به‌طور مشخص نوشت‌افزار ايراني خلأ سيستم توزيع مناسب است و شتاب‌دهنده كارآفريني اجتماعي علاوه بر سرمايه‌گذاري، تامين مالي و اخذ تسهيلات براي كسب‌و‌كارهاي فعال در اين حوزه، در زمينه توزيع و صادرات محصولات نيز مشاركت جدي داشته است. معاون مشاركت‌هاي اقتصادي بنياد بركت در پايان تاكيد كرد: شتاب‌دهنده كارآفريني اجتماعي به شكل مستقيم در فرآيند توليد نوشت‌افزار ايراني مشاركت نمي‌كند و بر تسهيلگري  در اين  حوزه  متمركز  است.

ديدار مدير مخابرات منطقه مركزي با فرماندار شهرستان شازند

مهندس لطفي، مدير مخابرات منطقه مركزي با فرماندار شهرستان شازند ديدار وگفت‌وگو كرد. به گزارش اداره روابط عمومي مخابرات منطقه مركزي در اين نشست دكتر رمضاني، فرماندار شهرستان شازند خواستار همكاري مخابرات جهت ايجاد زيرساخت شبكه فيبر نوري براي نصب دوربين‌هاي نظارتي در شهرستان شازند شد. بر اساس اين گزارش در ادامه مهندس لطفي مدير مخابرات منطقه مركزي اظهار آمادگي كرد با همكاري ساير دستگاه‌هاي اجرايي ذي‌ربط، مخابرات نهايت همكاري را به عمل خواهد آورد، چرا كه  نصب  دوربين‌ها  فراهم‌كننده امنيت براي همه جامعه  است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون