• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5282 -
  • ۱۴۰۱ شنبه ۲۹ مرداد

فرش كاشان در سايه روشن تاريخ

عصر كتاب «فرش كاشان در سايه‌روشن تاريخ» تاليف شيرين صوراسرافيل برپا مي‌شود. به مناسبت انتشار كتاب «فرش كاشان در سايه‌روشن تاريخ»، بيستمين نشست از سلسله‌نشست‌هاي عصر شنبه‌هاي مجله بخارا به نقد و بررسي اين كتاب اختصاص يافته است.
اين نشست با همكاري انتشارات فرهنگسراي ميردشتي، موسسه ايكوم و كافه مانا با حضور ميرمولا ثريا، اسماعيل عباسي، سوسن سمايوني، شيرين صوراسرافيل، احمد محيط طباطبايي و علي دهباشي در ساعت شش بعدازظهر شنبه (بيست‌ونهم مردادماه ۱۴۰۱) در كافه مانا (واقع در بلوار كشاورز، خيابان وصال شيرازي، كوچه اسلامي ندوشن، پلاك ۶) برگزار مي‌شود و به صورت مستقيم پخش خواهد شد.همچنين اين نشست در ساعت شش بعدازظهر روز شنبه به‌صورت مستقيم از نشاني‌هاي زير در اينستاگرام پخش خواهد شد: 
Instagram.com/bukharamag
Instagram.com/cafemaana
در خبر برگزاري نشست كتاب «فرش كاشان در سايه‌روشن تاريخ» مي‌خوانيم: 
شيرين صوراسرافيل (متولد ۱۳۳۰) فارغ‌التحصيل رشته نساجي و رنگرزي از دانشگاه پلي‌تكنيك تهران است. كتاب «فرش كاشان در سايه‌روشن تاريخ» كه از سوي انتشارات فرهنگسراي ميردشتي منتشر شده است، كاري است مستند و تحقيقي كه طي شش سال كار مداوم و مطالعه ده‌ها كتاب و مقاله، نه‌تنها درمورد فرش كاشان، كه در مورد تاريخ تجديد حيات فرش ايران بعد از فترت ۱۵۰ ساله بعد از دوره صفوي نوشته شده و در آن به اقتصاد ايران در دوره قاجار و پهلوي و دلايل رشد و شكوفايي فرش دستباف در اين دوران پرداخته شده است».

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون