• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5284 -
  • ۱۴۰۱ دوشنبه ۳۱ مرداد

ويژه

اپليكيشن «اوانو» در گوگل‌پلي  و كافه بازار ۸ ميليوني شد
اپليكيشن جامع اوانو كه خدمات خود را با محوريت سرويس‌هاي «مالي»، «اپراتوري»، «هواداري»، «خريد فروشگاه» و «سفر و گردشگري» و غيره به كاربران ارايه مي‌كند، در دو استور گوگل‌پلي و كافه بازار از مرز هشت ميليون نصب عبور كرد. به گزارش روابط عمومي شركت همراه كسب و كارهاي هوشمند، براساس جديدترين به‌روزرساني اطلاعات مربوط به اپليكيشن‌هاي اندرويدي در گوگل‌پلي، اپليكيشن «اوانو» به بيش از پنج ميليون نصب توسط كاربران ايراني دست يافت. همچنين در جديدترين به‌روزرساني اطلاعات مربوط به اپليكيشن‌هاي اندرويدي در كافه بازار، اپليكيشن اوانو به بيش از سه ميليون نصب توسط كاربران ايراني دست يافته است. بر همين اساس در دو استور گوگل‌پلي و كافه بازار در مجموع بيش از هشت ميليون كاربر ايراني اپليكيشن اوانو را نصب كرده‌اند. گفتني است اپليكيشن اوانو محصول شركت همراه كسب و كارهاي هوشمند به عنوان بازوي ديجيتال همراه اول است و خدمات اين اپليكيشن در پنج بخش «مالي»، «اپراتوري»، «هواداري»، «خريد فروشگاه» و «سفر و گردشگري» به كاربران ارايه مي‌شود. اوانو در بخش «مالي»، علاوه بر خدمات كارت به كارت و دريافت موجودي حساب، كاربران مي‌توانند از كيف پول يكپارچه همراه اول نيز استفاده كنند. يكي از ويژگي‌هاي اوانو كيف پول مشترك با اپليكيشن همراه من است، به ‌طوري‌كه كاربران با شارژ كيف پول خود در هر يك از اين اپليكيشن‌ها مي‌توانند به‌ راحتي از خدمات هر دو اپليكيشن اوانو و همراه من استفاده كنند. لازم به ذكر است به زودي كاربران مي‌توانند از خدمات كارت فيزيكي متصل به كيف پول يكپارچه همراه اول خود كه عضو شبكه شتاب است نيز استفاده كنند. در بخش «اپراتوري» اپليكيشن اوانو، كاربران مي‌توانند شارژ و بسته براي سيم‌كارت‌هاي همراه اول، ايرانسل و رايتل خريداري كرده و انواع قبوض خود را نيز پرداخت كنند. گفتني است دارندگان سيم كارت‌هاي اعتباري همراه اول با هر بار خريد شارژ پنج درصد اعتبار بيشتر دريافت كنند. تسويه قبوض سيم‌كارت‌هاي همراه اول نيز در اپليكيشن اوانو به صورت آني انجام مي‌شود. يكي ديگر از سرويس‌هاي اپليكيشن اوانو سامانه هواداري است كه كاربران مي‌توانند با انتخاب تيم محبوب خود، هوشمندانه و بدون پرداخت هزينه از تيم محبوب خود حمايت كنند و از خدماتي همچون خريد سيم‌كارت هواداري، استفاده از صفحه بازي‌ها و اطلاع از اخبار و بازي‌هاي تيم محبوب خود بهره‌مند شوند. همچنين كاربران در اپليكيشن اوانو از خدمات ديگري همچون خريد فروشگاهي، سفر و گردشگري و غيره نيز بهره‌مند هستند كه اين سرويس‌ها هم‌اكنون در اپليكيشن اوانو فعال بوده و در حال توسعه هستند.


احتمال افت فشار و قطع آب  در برخي مناطق كرج
به علت ورود مجدد آلاينده‌هاي نفتي به رودخانه كرج، آب برخي مناطق اين شهر با افت فشار يا قطع آب مواجه مي‌شود. روابط عمومي آبفاي البرز با انتشار اين خبر طي اطلاعيه‌اي اعلام كرد: به دليل ورود آلاينده‌هاي نفتي كه صبح روز 30 مرداد ماه از يكي از باغ ويلاهاي حاشيه رودخانه كرج صورت گرفته، برداشت آب از رودخانه كرج براي تصفيه درتصفيه‌خانه آب شماره يك متوقف شده است. براساس اين گزارش تا زمان رفع كامل آلودگي نفتي، آب شرب مناطقي از نقاط مركزي شهركرج، حصار، كلاك و خيابان برغان با افت فشار يا قطع آب مواجه خواهد شد. گزارش روابط عمومي آبفاي البرز حاكي است‌ پس از رفع آلودگي فعاليت مجدد تصفيه‌خانه آغاز مي‌شود.


ديدار مدير مخابرات منطقه مركزي با استاندار استان مركزي
مهندس لطفي، مدير مخابرات منطقه مركزي با دكتر مخلص الائمه، استاندار استان مركزي ديدار و گفت‌وگو كرد. به گزارش اداره روابط عمومي مخابرات منطقه مركزي در اين ديدار كه در دفتر استاندار برگزار شد، مهندس لطفي، گزارشي از طراحي‌هاي انجام شده براي ايجاد زيرساخت فيبر نوري براي حدود 300 دوربين جديد نظارتي در كليه شهرها و شهرداري‌هاي استان ارايه كرد و از مذاكرات انجام شده براي دسترسي كليه سازمان‌ها و نهادهاي دولتي جهت تحقق اهداف دولت الكترونيك و ايجاد زيرساخت لازم براي مكانيزه كردن كليه خدمات دولتي خبر داد. وي همچنين با توجه به گستردگي شبكه امن فيبر نوري شركت مخابرات در سطح استان آمادگي خود را براي تحقق اهداف عاليه دولت محترم در زمينه توسعه زيرساخت براي توسعه فناوري اطلاعات در همه حوزه‌هاي كسب و كار و تحقق اقتصاد ديجيتال اعلام كرد. براساس اين گزارش در ادامه مهندس لطفي، مخابرات را به عنوان متولي ارتباطات، مبناي توسعه زيرساخت‌هاي استان دانست و بيان كرد: يكي از مهم‌ترين ملزومات شهر هوشمند وجود ارتباطات پُرسرعت داده براي ارايه سرويس به شهروندان است و توسعه فيبرنوري در شهرها يكي از زيرساخت‌هاي مديريت واحد شهري و زمينه‌ساز تحقق شهر هوشمند با استفاده از بستر ارتباطي مشترك است. مدير مخابرات منطقه مركزي افزود: توسعه ارتباطات شهري با گسترش هرچه بيشترشبكه‌هاي فيبر نوري شتاب بيشتري مي‌گيرد و همكاري و مشاركت ساير دستگاه‌هاي اجرايي موجب كاهش هزينه‌ها و زمينه‌ساز ايجاد شبكه‌هاي پايدار ارتباطي براي سال‌هاي متمادي آينده خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون