• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5287 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۳ شهريور

محمودزاده : شهريه مدارس غيردولتي متناسب با امكانات آنها افزايش مي‌يابد

دكتر احمد محمودزاده، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتماد، در خصوص توجه به مدارس و هنرستان‌هاي غيردولتي در طرح رتبه‌بندي مدارس گفت: همان‌طور كه مي‌دانيد، اين طرح شامل همه مدارس غيردولتي و غيرانتفاعي است. اما در خصوص هنرستان‌هاي فني و حرفه‌اي غيردولتي، ما مبلغ ۳۰۰ ميليون تومان به عنوان وام به هر مدرسه اختصاص داده‌ايم. البته شهريه اين مدارس هم متفاوت خواهد بود. او در مورد ميزان افزايش شهريه مدارس غيردولتي در سال تحصيلي جاري نيز گفت: امسال متناسب با عملكرد مدارس و ساختار هر مدرسه فني و حرفه‌اي، شهريه‌ها افزايش پيدا كرده است. به عنوان مثال به هنرستاني كه امكانات بهتري دارد اجازه اخذ شهريه بيشتر داده شده، اما در مقابل به هنرستاني كه امكانات كمتري دارد مجوز اخذ شهريه بيشتر داده نشده است.
همچنين محمودزاده در اين گفت‌وگو خبر از افتتاح اولين مدرسه عام‌المنفعه به كمك يك خير در شهرستان خوي در دو هفته آينده را داد.
 رييس سازمان مدارس و مراكز غيردولتي و توسعه مشاركت‌هاي مردمي وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اين سوال كه آيا طرح مدارس عام‌المنفعه و مشاركتي در هنرستان‌ها هم اجرا مي‌شود يا خير،گفت: براي هنرستان‌هاي عام‌المنفعه فعلا برنامه‌اي نداريم ولي به دنبال ايجاد هنرستان‌هايي در اين چارچوب در آينده نزديك هستيم، اما همين الان هم در مناطق آزاد تجاري به دنبال تاسيس هنرستان‌هاي فني و حرفه‌اي مشاركتي با اين مناطق هستيم.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون