• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3280 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۸ تير

سرخط خبرها

   سعيد شهروز، خواننده نسل اول موسيقي پاپ كشورمان بعد از توقف يك سال و نيمه در فعاليت‌هايش درصدد برگزاري كنسرتي در سالن ميلاد نمايشگاه بين‌المللي تهران است. (مهر)
    اقتباسي جديد از داستان «محاكمه» اثر كافكا با حضور روري كينر، بازيگر مطرح تلويزيون و سينماي انگلستان، در شهر لندن اجرا مي‌شود. (مهر)
    در چهل و يكمين فصل جوايز ساترن كه هر سال از سوي آكادمي فيلم‌هاي علمي تخيلي، فانتزي و ترسناك اهدا مي‌شود، امسال فيلم «بين ستاره اي» با شش جايزه در صدر قرار گرفت. (مهر)
    سوسن اصلاني، نوازنده پيشكسوت سنتور و همسر حسين دهلوي از تاسيس آكادمي موسيقي به نام استاد دهلوي و برگزاري برنامه ويژه موسيقايي در پاسداشت از فرامرز پايور خبر داد. (مهر)
    يونس شكرخواه، مجيد رضاييان و امين عظيمي آثار چهاردهمين مسابقه مطبوعاتي انجمن منتقدان خانه تئاتر را داوري مي‌كنند. (مهر)
    «خانه عروسك»در ترم تابستان و در كارگاه‌هاي آموزشي تئاتر عروسكي در كنار استادان پيشكسوت از هنرمندان جوان نيز براي آموزش بهره مي‌گيرد. (مهر)
    نمايشگاه «مونه و امپرسيونسيم امريكايي» كه با همكاري موزه هنر هارن درگينزويل، موزه‌هاي تلفر در ساوانا و موزه هانتر بر پا شده است از ۲۷ ژوئن افتتاح شده و تا ۲۰ سپتامبر ادامه خواهد داشت. (مهر)
    بعد از اعتراض «كورتني لاو» ستاره امريكايي موسيقي راك نسبت به تظاهرات خشونت‌آميز ۲۵‌ژوئن در خارج از فرودگاه پاريس و حادثه‌اي كه براي وي رخ داد رييس‌جمهور فرانسه اين تظاهرات را محكوم كرد. (مهر)
    پيمان عباسي، فيلمنامه‌نويس سينما و تلويزيون از ساخت يكي از فيلمنامه‌هايش با عنوان «نُت» توسط عباس مراديان خبر داد. (مهر)
    مجموعه‌اي از سفال‌هاي بي‌نظير پابلو پيكاسو كه متعلق به «ماريانا پيكاسو» نوه اين هنرمند اسپانيايي است در حراج ساتبيز لندن به قيمت 066/373/19 دلار فروش رفت. (مهر)
    داريوش مهرجويي نمايش «غرب واقعي» را با بازي جميله فردين، امين حيايي، اميرعلي دانايي و... اجرا مي‌كند. (ايسنا)
    كلويي گريس، مورتز بازيگر «هوگو» و «كري» در فيلمي بازي مي‌كند كه چارليز ترون، بازيگر برنده اسكار تهيه‌كننده آن است. (آنا)
    نمايشگاهي از آثار نقاشي مذهبي قهوه‌خانه‌اي از مجموعه شخصي جواد عقيلي، به مناسبت ماه مبارك رمضان، 12 تير، ساعت 17 در خانه هنرمندان ايران افتتاح خواهد شد. (آنا)

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون