• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5289 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۶ شهريور

خبر

دليل غيبت «پشه» از «مهموني»
سرپرست معاونت كاربران ساترا درباره شائبه مميزي كاراكتر «پشه» توضيح داد كه غيبت پشه به دليل برنامه كاري كاظم سياحي صداپيشه آن در محصولي ديگر بوده است و به زودي به اين مجموعه بازمي‌گردد.
مجموعه «مهموني» به كارگرداني ايرج طهماسب از جمله آثار شبكه خانگي است كه از فروردين‌ماه پخش آن آغاز شد و همچنان هر هفته يك قسمت از آن عرضه مي‌شود. پشه و بچه از شخصيت‌هاي اين مجموعه هستند كه هم در اين مدت به كاراكترهايي محبوب بدل شده‌اند و هم حاشيه‌هايي را هر از گاهي رقم زده‌اند. از جمله حاشيه‌هاي شخصيت «پشه» همان جمله معروف او «بده بزنيم» است كه با نقدها و تحليل‌هاي مختلفي هم همراه شده و برخي در مذمت آن گفته‌اند و برخي از اين انتقادات اين شائبه را به وجود آورد كه قرار است اين كاراكتر با مميزي‌هايي مواجه شود. ديروز بعد از غيبت دو جلسه‌اي كاراكتر پشه برخي رسانه‌هاي غيررسمي و شبكه‌هاي اجتماعي خبر دادند كه اين كاراكتر ممنوع‌التصوير شده است. محمدصادق افراسيابي سرپرست معاونت كاربران و تنظيم‌گري اجتماعي درباره مميزي اين كاراكتر و اينكه ساترا در اين باره دخالتي داشته است يا خير، به مهر بيان كرد: بر‌اساس گفت‌وگويي كه با آقاي حسام‌پور معاون پايش و نظارت ساترا داشتم غيبت پشه در دو قسمت اخير سريال مهموني، هيچ ارتباطي با ساترا ندارد. وي افزود: براساس پيگيري كه از طريق ديگري انجام دادم مطلع شدم اين موضوع به دليل برنامه كاري كاظم سياحي در محصولي ديگر بوده است كه همين امر باعث شده او نتواند در دو قسمت اخير حضور پيدا كند و پشه به برنامه مهموني
 باز خواهد گشت.


دومين هفته فيلم استراليا در موزه سينماي ايران
پنج فيلم از سينماي استراليا در دومين هفته فيلم استراليا در موزه سينماي ايران نمايش داده مي‌شود. در پي همكاري‌هاي فرهنگي ميان بخش فرهنگي سفارت استراليا، موزه سينماي ايران، بنياد سينمايي فارابي و موسسه دريچه سينما، پنج فيلم «كوره»، «زمين مرتفع»، «قوچ‌ها»، «دوباره جون»، «نيترام» از ۹ تا ۱۱ شهريور در موزه سينما به نمايش درمي‌آيد. همچنين مراسم افتتاحيه فيلم‌ها با حضور سفير استراليا خانم ليندال ساكس در سالن فردوس در تاريخ نهم شهريور ساعت ۱۹ برگزار مي‌شود. برنامه نمايش فيلم‌ها در سالن فردوس به اين شرح است: نهم شهريورماه ساعت ۱۹ فيلم سينمايي «زمين مرتفع»، دهم شهريور ماه ساعت ۱۷ فيلم سينمايي «كوره»، ساعت ۱۹ فيلم سينمايي «قوچ‌ها»، يازدهم شهريور ماه ساعت ۱۷ فيلم سينمايي «دوباره جون»، ساعت ۱۹ فيلم سينمايي «نيترام».

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون