• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3280 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۸ تير

خبر كوتاه

ايران -  ژاپن در آزادي، اما حق پخش نداريم

مسوولان فدراسيون فوتبال ژاپن به درخواست ايران براي پرداخت حق پخش ديدار تداركاتي دو كشور پاسخ منفي دادند. تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و ژاپن روز 19 مهرماه در ديداري تداركاتي در ورزشگاه آزادي به مصاف هم خواهند رفت. مسوولان فدراسيون ايران در تلاش بودند تا حق پخش اين مسابقه را از ژاپن بگيرند ولي ژاپني‌ها با اين درخواست مخالفت و حتي تهديد كردند در ‌صورت بروز چنين مشكلي، بازي را لغو خواهند كرد! عباس ترابيان دبير كميته بازاريابي فدراسيون فوتبال در اين باره گفت: «ما تلاش خودمان را كرديم بتوانيم حق پخش بازي را از ژاپن بگيريم ولي آنها نپذيرفتند. هدف ما اين بود كه از اين بازي تداركاتي هم درآمد داشته باشيم كه اين موضوع با مخالفت ژاپن مواجه شد.»

 

برانكو انصاري‌فرد را هم نمي‌خواهد

ماجراي سيد جلال حسيني و پرسپوليس را بايد تمام شده دانست. باور كنيم يا نه حسيني به پرسپوليس نمي‌آيد چون برانكو او را نمي‌خواهد. حالا اينكه چرا محمد حسين نژادفلاح در دوران حضورش در پرسپوليس با او مذاكره كرد خودش سوال مهمي است. براي هواداران پرسپوليس هم عجيب است كه برانكو كسي مثل حسيني را نمي‌خواهد اما به باشگاه مي‌گويد با عليرضا نورمحمدي تمديد كنند! لابد براي همين هم بود كه تعدادي از هواداران پرسپوليس روز گذشته در مقابل اين باشگاه در حمايت از سيد جلال شعار دادند. اما اين كارها نه تنها نظر برانكو را عوض نكرده است بلكه هواداران باز هم بايد شوكه شوند. محمود خوردبين ديروز در توضيح ماجراي سيد جلال گفت: «ممكن است يك مربي به برخي بازيكنان اعتقاد نداشته باشد. سرمربي بازيكني را مي‌گيرد كه به او اعتقاد داشته باشد. برانكو به سيدجلال و انصاري فرد اعتقاد ندارد. » بله! برانكو كريم انصاري‌فرد را هم نمي‌خواهد.

 

تعويض احتمالي دي ماريا با كاواني

ادينسون كاواني از وقتي از ناپولي به پاري سن ژرمن پيوست هميشه زير سايه زلاتان بوده است و كمتر فرصت پيدا كرده تا به عنوان مهاجم مركزي بازي كند. آنخل دي ماريا، گرانقيمت‌ترين بازيكن تاريخ يونايتد هم با اينكه فصل را خيلي خوب با تيم لويي ون گال آغاز كرد، اما مصدوميت و مسائل حاشيه‌اي باعث شد تا از تركيب اصلي كنار برود. براي همين است كه حالا روزنامه ميرر خبر از توافق سران يونايتد و پي. اس. جي براي مبادله مستقيم اين دو ستاره فوتبال امريكاي جنوبي مي‌دهد. اين مبادله از جهتي براي هر دو تيم منطقي به نظر مي‌رسد. پي. اس. جي با اين جابه‌جايي مي‌تواند به جاي اينكه از كاواني در پست غيرتخصصي‌اش، يعني وينگر استفاده كند، دي ماريا، يكي از بهترين وينگرهاي دنيا، كه آمادگي دوباره‌اش در كوپا آمه‌ريكا را هم نشان داد، را در اين پست به كار بگيرد. يونايتد هم با توجه به رفتن فالكائو و رفتن احتمالي فان پرسي، با توجه به بي‌تجربگي جيمز ويلسون جوان، تنها روني را به عنوان مهاجم مركزي خواهد داشت (با اين پيش‌فرض كه چيچاريتو بازهم قرض داده شود يا اصلا به فروش برود). پس خريد يك مهاجم درجه يك براي اين تيم لازم است. با اين وجود هنوز هيچ خبر رسمي‌اي از سوي دو باشگاه اعلام نشده است و لويي ون گال هم همچنان مي‌گويد دي ماريا در برنامه فصل آينده‌اش است. اما هنوز تا پايان تابستان وقت زيادي مانده و اتفاقات زيادي در راه است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون