• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5295 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۱۳ شهريور

روي خط خبر

مردم شيوه‌نامه‌هاي بهداشتي را با جديت بيشتري رعايت كنند
مهر|رييس‌جمهور تاكيد كرد: با توجه به تردد زائران اربعين و افزايش مسافرت‌ها در روزهاي پاياني تابستان لازم است همه مردم شيوه‌نامه‌هاي بهداشتي را با جديت بيشتري رعايت كنند. حجت‌الاسلام سيد ابراهيم رييسي ديروز در جلسه ستاد ملي مقابله با كرونا «تزريق دز يادآور» و «كنترل مبادي ورودي كشور» را دو موضوع مهم براي مقابله با ويروس كرونا در شهريور ماه اعلام كرد و گفت: ضروري است نتايج مثبت واكسيناسيون و تزريق دز يادآور، براي مردم از طريق رسانه‌ها تشريح شود.


قدرداني فرمانده سپاه از تكميل طرح آبرساني غدير
سپاه‌نيوز|سرلشكر حسين سلامي در پيامي با قدرداني از خدمت‌رساني شكوهمند قرارگاه خاتم‌الانبيا(ص) به مردم خوزستان در تكميل و اجراي ابرطرح آبرساني غدير تاكيد كرد: خدمت‌رساني به مردم با شتاب و سرعت بيشتري ادامه خواهد يافت. فرمانده سپاه فعاليت‌هاي سازندگي و عمراني قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا را امتداد دفاع مقدس و از افتخارات باشكوه سپاه پاسداران توصيف و احداث بزرگ‌ترين خط انتقال آب شرب در غرب آسيا را نماد اراده ايراني و محصول يك عمليات پيچيده فني و مهندسي و نيز هماهنگي و هم‌افزايي فراگير اركان اين طرح منحصربه‌فرد قلمداد و تصريح كرده است: رفع مشكل آب در برخي مناطق كشور را در زمره اولويت‌هاي سپاه و قرارگاه خاتم(ص) مي‌دانيم و به ملت عظيم‌الشأن ايران اسلامي اطمينان مي‌دهيم نقش‌آفريني‌هاي نيروهاي انقلاب در نهاد مردمي و انقلابي سپاه با پيشتازي قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا(ص) و مشاركت و هم‌افزايي ساير ظرفيت‌هاي ملي با شتاب بيشتري ادامه خواهد داشت و با همراهي دولت محترم و هموطنان عزيز، به فضل الهي در آينده‌اي نه چندان دور به‌رغم چالش كم‌آبي، شاهد كاهش مشكل آب شرب و دغدغه‌هاي ناشي از آن دراستان‌هاي ديگر كشور خواهيم بود.


 تحقيق و تفحص از تعاون روستايي در پرونده واردات نهاده‌ها
ايلنا|عضو كميسيون كشاورزي مجلس از طرح سوال از وزير كشاورزي و تحقيق و تفحص از تعاون روستايي در پرونده واردات نهاده‌ها خبر داد. عليرضا عباسي، نماينده كرج در پاسخ به سوالي درباره مشكلاتي كه برخي شركت‌ها در بحث واردات نهاده‌ها ايجاد كردند، گفت: پس از اينكه سياست اصلاح نحوه پرداخت ارز ترجيحي اصلاح شد، قيمت نهاده‌ها در داخل كشور تحت تاثير اين سياست افزايش پيدا كرد. به همين علت در وزارتخانه برنامه‌اي داشتند كه فرآيند واردات نهاده‌ها را از آن حالت انحصاري كه وجود داشت، خارج كنند. در واقع نيت مسوولان اين امر نيت خوبي بود اما آنچه در عمل اتفاق افتاد و مشاهده كرديم با آن نيتي كه داشتند خيلي همخواني نداشت. عباسي در پاسخ به اين سوال كه تصميمي بر طرح سوال يا تحقيق و تفحص در اين مساله اتخاذ شده است يا خير؟ عنوان كرد: از وزير طرح سوال كرديم در اين زمينه و همين‌طور تحقيق و تفحص نيز از مجموعه تعاون روستايي و مجموعه پشتيباني امور دام مطرح شده است و در هر دو قسمت اين كار دارد پيش مي‌رود.


بازرس ويژه سر قرار دريافت رشوه يورويي بازداشت شده است

خبرآنلاين|مطهري، نماينده گرمسار در مجلس مي‌گويد: از آن روز هم رستم قاسمي كمردرد گرفته، بستري شده. حالا كجا بستري شده نمي‌دونم. ميگن ديگه، ما نميگيم. اردشير مطهري، نماينده گرمسار و آرادان در مجلس در پيامي توييتري نوشت: «شنيديد ميگن مشاور عالي و بازرس ويژه رستم قاسمي بازداشت شد؟! ماموران وزارت اطلاعات، قاسم مكارم‌شيرازي را دقيقا سر قراري كه براي دريافت رشوه به صورت يورو ترتيب داده بود، دستگير كرده‌اند. از آن روز هم رستم قاسمي كمردرد گرفته، بستري شده. حالا كجا بستري شده نمي‌دونم. ميگن ديگه، ما نميگيم. رستم خان، شفاف‌سازي كن لطفا. از آقازاده چه خبر؟ از جعفري و درويش‌زاده چه خبر؟ از تربتي و يوسف پورآذر در خصوص زمين‌هاي پرديس بومهن چه خبر؟»


هرگز نگفتيم «نظام» بدون عيب است
مهر|نماينده ولي فقيه در استان اصفهان گفت: هيچ ‌كس نگفته است رهبر انقلاب، همانند امام زمان(عج) بدون عيب و نقص است، اما ما مي‌گوييم كه بهترين شخص براي رهبري، آيت‌الله خامنه‌اي است؛ حتي رهبران جهان نيز به بهترين بودن ايشان اذعان دارند. سيد يوسف طباطبايي‌نژاد در ديدار با محمدصادق مفتح، قائم‌مقام وزير صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگاني اظهار داشت: مشخص است كه در هر حكومتي ممكن است خطا و اشتباه وجود داشته باشد و هيچ‌گاه گفته نشده كه نظام جمهوري اسلامي ايران بدون عيب و نقص است، اما در حال حاضر نزديك‌ترين حكومت به حكومت اسلامي، نظام كنوني ماست بنابراين لازم است تا پاي حكومت اسلامي ايستادگي كنيم و پرچم انقلاب اسلامي را به دست صاحب اصلي آن يعني امام زمان(عج) برسانيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون