• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5295 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۱۳ شهريور

حضور مديران شهرداري اراك در سامانه ۱۳۷

مدير اداره بازرسي و رسيدگي به شكايات شهرداري اراك گفت: به مناسبت گراميداشت هفته دولت و در راستاي اجراي طرح «شهروند مطالبه‌گر، مدير پاسخگو»، مديران مناطق و سازمان‌هاي تابعه شهرداري با حضور در سامانه ارتباط مردمي ۱۳۷، پاسخگوي مستقيم درخواست‌هاي شهروندان در قالب تماس‌هاي تلفني خواهند بود.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري اراك، علي حيدري با اعلام اين خبر گفت: از صبح روز دوشنبه مورخ هفتم شهريور ماه سال جاري و به مدت سه روز، شهرداران مناطق ۶ گانه اراك و روساي سازمان‌هاي مديريت پسماند، سيما، منظر و فضاي سبز، مديريت حمل‌ونقل بار و مسافر و مديريت آرامستان‌هاي شهرداري اراك، با حضور در سامانه ارتباط مردمي ۱۳۷ پاسخگوي مستقيم درخواست‌هاي شهروندان در حوزه مديريت شهري در قالب تماس‌هاي تلفني خواهند بود.
وي در ادامه تاكيد نمود: شهروندان اراكي مي‌توانند درخواست‌ها، مسائل و مشكلات خود در حوزه مديريت شهري را با سامانه ۱۳۷ شهرداري كه روزانه پاسخگوي تماس شهروندان است، در ميان بگذارند.
حيدري در پايان گفت: مركز سامانه ۱۳۷ شهرداري اراك، گامي موثر در تكيه بر فناوري ارتباطات است و شهروندان تنها با تماس با شماره سه رقمي ۱۳۷، مي‌توانند درخواست‌هاي خود از شهرداري را مطرح و در ادامه نتيجه را مطلع شوند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون