• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5302 -
  • ۱۴۰۱ دوشنبه ۲۱ شهريور

اگر عازم عراق هستيد، اين گزارش را بخوانيد تا بهترين سيم‌كارت را با خود ببريد

اطلاع زائران اربعين، از جزييات نرخ ارتباطات در اين ايام، كمك مناسبي به انتخاب بهترين و مقرون‌به‌صرفه‌ترين گزينه خواهد كرد، اما سوال اينجاست كه با جمع‌بندي نرخ خدمات و امكانات اپراتورهاي ايراني و سپس قياس آنها با اپراتورهاي كشور مقصد يعني عراق، درنهايت كدام گزينه به‌صرفه است؟ به گزارش آي‌تي آناليز، پاسخ به پرسش نخست يعني مقرون‌به‌صرفه‌ترين انتخاب ميان اپراتورهاي ايراني، پيش از اين داده شد و بررسي تعرفه‌هاي ارايه شده از سوي همراه‌اول و ايرانسل در بخش نرخ تماس‌ها و پيامك نشان مي‌دهد كه تفاوتي ميان اين تعرفه‌ها توسط دو اپراتور اصلي كشور وجود ندارد.
به اين ترتيب كه با اعمال تخفيف‌هاي ويژه اين ايام براي زائران، هر دقيقه تماس صوتي با ايران، ۹۰۰۰ تومان، هر دقيقه تماس صوتي دريافتي از ايران، ۶۰۰۰ تومان، هر دقيقه تماس صوتي با كشور عراق، ۴۰۰۰ تومان، ارسال هر پيامك، ۱۳۰۰ تومان و هر مگابايت اينترنت همراه، ۵۰۰ تومان در هر 2 اپراتور تعرفه‌گذاري شده است.
اما با توجه به نياز اكثر زائران به اينترنت، تعرفه‌هاي اين بخش در بسته‌هاي تعريف و ارايه شده از سوي اپراتورها اهميت بيشتري دارد. در اين خصوص اپراتور اول و بزرگ‌تر ايران، يعني همراه اول در اين بخش، به شكلي مشهود، بسته‌ها و تعرفه‌هاي بهتر و مقرون‌ به‌صرفه‌تري ارايه داده است. بر اين اساس شركت ارتباطات سيار ايران (همراه اول) با تعريف و طراحي «دو بسته رومينگ ويژه اربعين»، سطح ميزباني خود از مشتركان حاضر در اين رويداد بزرگ را بالاتر برده است؛ به صورتي كه مشتركان به اندازه مصرف خود مي‌توانند يكي از دو بسته 7 روزه «نامحدود» يا «اقتصادي زائر» را انتخاب كنند. بسته ويژه «ديتاي نامحدود» شامل اينترنت نامحدود با سياست مصرف منصفانه به همراه 250 پيامك هديه و 25 دقيقه مكالمه هديه با قيمت 350 هزار تومان ارايه شده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون