• ۱۴۰۳ سه شنبه ۸ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5305 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۲۴ شهريور

ويژه

ديگنيتي پرايم براي دومين‌بار در بورس كالا عرضه خواهد شد
ديگنيتي پرايم روز چهارشنبه 30 شهريور براي دومين بار با قيمت پايه 8 ميليارد و 215 ميليون ريال به تالار بورس مي‌رود. ديگنيتي پرايم روز چهارشنبه مورخ 30/6/1401 در بورس كالا عرضه خواهد شد. قيمت پايه ديگنيتي پرايم مشكي و سفيد در اين نوبت فروش بورس كالا، 8 ميليارد و 215 ميليون ريال تعيين شده است.  گفتني است در اين طرح هر كد ملي تنها مي‌تواند براي يكي از كدهاي عرضه‌شده در تاريخ عرضه ثبت سفارش كند و صرفا براي يك دستگاه خودرو مجوز سفارش‌گذاري دارد از همين رو صدور سند و شماره‌گذاري خودرو فقط به اسم شخص خريدار خواهد بود. در اين روش عرضه حق واگذاري حقوق قراردادي و خودرو به غير، به هر شكل و صورتي كه باشد، از متقاضي سلب و اسقاط شده است و هرگونه واگذاري مغاير اين قيد معتبر نيست. خريداران ملزم به واريز وجه هزينه‌هاي ذيل همزمان با تسويه اصل مبلغ به شماره حساب اعلامي هستند كه شامل هزينه‌هاي 9درصد ماليات ارزش افزوده بر مبناي قيمت نهايي فروش، ساير هزينه‌ها هستند. همچنين متقاضيان پس از قطعيت خريد در بورس كالا و واريز وجه كامل، مي‌بايست ظرف ده روز نسبت به تحويل مدارك خود به صورت كامل و صحيح مطابق دستورالعمل‌هاي شركت بهمن‌موتور به عامل محل تحويل (انتخاب شده در هنگام عرضه) اقدام نمايند و مسووليت تاخير از اين محل بر عهده خريدار بوده و فروشنده مسووليتي در اين موارد ندارد. بديهي است زمان تحويل خودرو به همين نسبت تغيير خواهد كرد. در اين صورت بروز تاخير در تحويل، موجب تعلق سود مشاركت و جريمه ديركرد نخواهد شد.


بازديد گروه معين شركت پخش از منطقه چهارمحال و بختياري
به منظور بررسي وضعيت منطقه از ابعاد مختلف عملياتي و ستادي، بازديد از تاسيسات انبار نفت منطقه و سوختگيري و هواپيمايي شهركرد، نواحي و مجاري عرضه سوخت منطقه با هدف ارتقاي عملكرد منطقه چهارمحال و بختياري، گروه معين شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران به رياست رضا كشاورزي مشاور مديرعامل و رييس گروه معين حوزه دو عملياتي پخش از منطقه بازديد كردند. به گزارش روابط عمومي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه چهارمحال و بختياري، اعضاي كارگروه معين و نمايندگان مديريت‌هاي ستادي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران با حضور سه روزه در منطقه عملكرد واحدهاي ستادي و عملياتي را از نزديك مشاهده و مورد بررسي قرار دادند.  پس از بررسي نقاط قوت عملكرد و بررسي چالش‌ها و نيازمندي‌هاي واحدهاي منطقه و نواحي ضمن بازديد از تاسيسات انبار نفت سردارشهيد قاسم سليماني و واحد سوختگيري هواپيمايي شهركرد، از نواحي و جايگاه‌هاي عرضه سوخت به ويژه مجاري عرضه سوخت واقع شده در مسيرهاي مواصلاتي نيز ديدن كردند. در نشست اختتاميه ساسان تيموري مدير منطقه چهارمحال و بختياري ضمن تشكر از مديرعامل شركت، اعضاي هيات‌مديره و روساي بلافصل واحدهاي ستادي و رييس گروه معين پخش و اعضاي اين كارگروه ابراز اميدواري كرد در آينده نزيدك شاهد اثربخشي بالاي اين دوره از بازديدها باشيم به گونه‌اي كه موجب توسعه و پيشرفت امور عملياتي در خدمات سوخت‌رساني باشيم . اين مقام مسوول ضمن بيان ضرورت‌هاي عملياتي و وضعيت منابع انساني منطقه با ارايه گزارش عملكرد در بخش‌هاي مختلف اذعان داشت كه اين منطقه با همت مسوولان و كاركنان اغلب جوان توانسته تا به اكنون در سال 1401دستاوردهاي مطلوبي در بخش‌هاي مختلف به دست آورد و از مسوولان و كاركنان واحدها و نواحي منطقه تشكر كرد. در اين نشست رضا كشاورزي، مشاور مديرعامل و رييس گروه معين حوزه دو عملياتي و اعضاي كارگروه معين متشكل از مديريت‌هاي ستادي و مناطق اصفهان، لرستان و قم اهم موارد مشاهده شده را مورد بررسي قرار دادند و راهكارهاي لازم را تشريح و از تلاش مدير و مسوولان و كارشناسان واحدها تشكر و تقدير كردند . مسوولان واحدهاي منطقه ضمن قدرداني از رهنمودهاي گروه معين شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران، پيشنهادهاي كاربردي اعضاي گروه معين را در تعالي و ارتقاي عملكرد واحدها در سال پيش‌رو گامي موثر دانستند. مشاور مديرعامل و رييس گروه معين حوزه دو عملياتي مسوول از تلاش و زحمات مديريت و كاركنان منطقه چهارمحال و بختياري تقدير و در مجموع عملكرد منطقه چهارمحال و بختياري را قابل رضايت ارزيابي كرد و در صحبت‌هاي پاياني حفظ كرامت كاركنان را مورد توجه قرار داد .


خدمت‌رساني  بنياد  ۱۵ خرداد  به زائرين  اربعين  حسيني
بنياد ۱۵ خرداد ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) همگام با ساير نهادهاي اجتماعي به زائرين مسير پياده‌روي اربعين حسيني خدمات ويژه‌اي ارايه مي‌دهد. به گزارش روابط عمومي بنياد ۱۵ خرداد، اين بنياد با اهداي بيش از ۵۰ ويلچر به جمعيت هلال‌احمر و ساير نهادهاي اجتماعي مستقر در مرز مهران، به زائرين اباعبدالله الحسين عليه‌السلام خدمات ارايه مي‌دهد.  امدادگران هلال‌احمر با پوشش متحدالشكل بنياد ۱۵ خرداد، افراد سالخورده و كم‌توان را در مسيري حدودا يك كيلومتري از گيت‌هاي مرزي مهران تا محل استقرار اتوبوس‌ها توسط ويلچرها منتقل مي‌كنند.  خاطرنشان مي‌شود، خدمات‌رساني به زائرين از ده روز قبل آغاز شده و تا سه روز بعد از اربعين ادامه خواهد داشت. همچنين در مقطع آماده‌سازي محيطي براي استقبال از زائرين نيز توسط شركت‌هاي صنعتي تابعه بنياد ۱۵ خرداد بيش از ۱۵ كيلومتر از لوله‌هاي آبرساني مورد نياز براي تامين آب شرب زائرين توليد و جهت عمليات تكميلي به بنياد بركت اهدا شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون