• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5308 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۲۹ شهريور

دستگيري زورگيران سعادت‌آباد

دادستان عمومي و انقلاب تهران از دستگيري زورگيراني كه در محله سعادت‌آباد و شمال تهران اقدام به خفت‌گيري و بي‌هوش كردن بانون و سرقت از آنها مي‌كردند، خبر داد.
چندي پيش تصاويري با عنوان زورگيري وحشيانه بانوان در محله سعادت‌آباد تهران منتشر شد كه در اين تصاوير سارقان به صورت وحشيانه بانوان را بيهوش و اقدام به سرقت اموال‌شان مي‌كردند.
متهمان در زمان انجام اعمال مجرمانه خود و خفتگيري به گونه‌اي چهره خود را پوشانده بودند تا به راحتي شناسايي نشوند اما درنهايت و با توجه به اقدامات صورت گرفته متهم به همراه همدست خود شناسايي و دستگير شد.
پس از دستگيري، پرونده‌اي با اتهام افساد في‌الارض در دادسراي تهران تشكيل و موضوع به صورت ويژه تحت بررسي قضايي قرار گرفته است.
علي صالحي دادستان تهران، در‌خصوص اين پرونده گفت: «در راستاي تاكيدات رييس قوه قضاييه درخصوص برخورد قاطعانه، سريع و قانوني با جرايم سرقت‌هاي مسلحانه به عنف خشن و خاص، در دادسراي‌ تهران با تشكيل قرارگاه مبارزه با جرايم خاص در اين رابطه دو‌ شعبه‌ ويژه تشكيل شده است.»  او با بيان اينكه هدف از تشكيل اين قرارگاه تصميم‌گيري ويژه و خاص جهت مقابله با سرقت‌هاي خشن است، گفت: «از زمان تشكيل قرارگاه مقابله با سرقت‌هاي خاص، جلسات بسياري برگزار شد كه نتيجه و‌ ماحصل اين جلسات منتج به دستگيري سارقان خشن شد و در واقع از زمان تشكيل قرارگاه مبارزه با جرايم خشن شاهد بازداشت‌هاي سريع‌تر و رسيدگي قضايي با سرعت و دقت بيشتر هستيم.»  دادستان تهران با بيان اينكه دستگاه قضايي با سارقان حوزه جرايم خشن برخورد قاطعي خواهد داشت، گفت: «دو سارق خفت‌گيري كه اقدامات‌شان در فضاي مجازي پخش شده بود، دستگير شدند. شيوه و شگرد اين افراد با حربه خفه كني بود كه در زمان و فرصت مناسب به بانوان حمله و از پشت سر آنها را خفه كرده و درنهايت اقدام به سرقت از آنها مي‌كردند.» 
صالحي با بيان اينكه تعدادي از شكات شكايات خود را اعلام كردند، گفت: «شكايات شكات واصل و بررسي‌هاي لازم در اين خصوص در حال انجام است.» 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون