• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5332 -
  • ۱۴۰۱ دوشنبه ۲ آبان

جديدترين اخبار از تيم ملي فوتبال

وعده تاج براي صعود و بازي‌هاي دوستانه

مهدي تاج در جمع خبرنگاران لرستان، با بيان اينكه در ليگ برتر در حال حاضر 16 تيم وجود دارد، اظهار داشت: ما در مقطعي 18 تيمي بوديم اما تصميم به 16 تيم شدن گرفتيم و اكنون 18 تيمه كردن ليگ در شرايط كنوني دشوار است و كار فني زيادي نياز دارد. 
وي با بيان اينكه ليگ‌هاي برتر و پربازده دنيا در حال حاضر 16 تيمي هستند، افزود: ما زمان نداريم و گسترش ليگ برتر هم عملي نيست اما اگر راه‌حلي پيدا شود يا تيمي سقوط كند در اين شرايط قابل بررسي خواهد بود. 
تاج درخصوص مخالفت تيم فولاد درخصوص مربيگري نكونام عنوان كرد: نگاه فدراسيون به حضور نكونام برنامه‌اي كوتاه‌مدت، ميان‌مدت و بلندمدت است و نكونام اكنون تحت قرارداد تيم فولاد خوزستان است و بايد شرايطش در اين تيم محترم شمرده شود. 
وي با اشاره به تيتري كه درخصوص مربي شدن نكونام زده شد، بيان كرد: ما اعلام كرديم كه شرايط نكونام بايد محترم شمرده شود و به دنبال اين هستيم كه تعاملي با فولاد خوزستان برقرار كنيم كه اين اتفاق بيفتد و نظرمان با كي‌روش بر اين است كه اگر اين اتفاق بيفتد به نفع فوتبال كشور خواهد بود. 
رييس فدراسيون فوتبال با تاكيد بر اينكه به دنبال عملياتي كردن اين امر براي فوتبال كشور هستيم، افزود: به دنبال ايجاد سيستم وي‌اي‌آر در فوتبال كشور و پوشش ضعف‌هاي داوري هستيم، بايد موانع پيش روي آن برطرف شود.  وي با اشاره به لزوم صدور مجوز حرفه‌اي و رفع تعليق، گفت: خيلي بد است كه اطراف‌مان همه بتوانند خودشان باشگاه‌هاي‌شان را مميزي بدهند و ما را تعليق كنند اين تعليق بايد شكسته شود كه يك سال بود و به دو ماه تبديل شد و اين دو ماه هم 15 روز گذشته و اين رفع تعليق انجام خواهد شد. 
تاج با اشاره به مهم بودن تجهيز ليگ به سيستم وي‌اي‌آر، تصريح كرد: برخي اشتباهات داوري موانع جدي براي ليگ ايجاد مي‌كند، اگر ليگ‌مان به وي‌اي‌آر مجهز شود اين مشكلات برطرف خواهد شد.
همچنين به گزارش سايت رسمي فدراسيون، مهدي محمدنبي، نايب‌رييس فدراسيون گفت: در پي آغاز روند آماده‌سازي ملي‌پوشان جهت حضوري مقتدرانه در جام جهاني ۲۰۲۲ قطر، زمان آخرين بازي دوستانه اين تيم با نيكاراگوئه مشخص شد و ملي‌پوشان ايران در چهارمين ديدار تداركاتي با تيم ملي نيكاراگوئه رقابت خواهند داشت.
وي گفت: تيم ملي ايران و نيكاراگوئه در تاريخ ۱۹ آبان ۱۴۰۱ در تهران و از ساعت 19:30 به مصاف هم خواهند رفت. در ادامه محمد نبي عنوان كرد: ملي‌پوشان در آخرين ديدار تداركاتي خود پيش از شروع رقابت‌هاي جام جهاني به مصاف تيم ملي فوتبال تونس خواهند رفت. اين ديدار در تاريخ 16 نوامبر (چهارشنبه 25 آبان ماه) در دوحه قطر برگزار مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون