• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5349 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۲۲ آبان

ويژه

اجراي عمليات ساماندهي رودخانه‌ها در سطح استان چهارمحال و بختياري
بنا بر اعلام دفتر مهندسي رودخانه‌ها و سواحل اين شركت، از اولين ساعات شروع بارندگي در استان چهارمحال و بختياري اقدامات مديريتي در طول مسيل‌ها و رودخانه‌ها در سطح استان با اولويت شهرستان‌هاي درگير سيلاب، آغاز و با گذشت 3 ماه از زمان وقوع آن، لايروبي و بازگشايي رودخانه‌هاي اولويت‌دار همچنان ادامه دارد. يكي از اقداماتي كه آن شركت در بحران سيلاب مرداد 1401 انجام داد، استفاده از 5 عدد بيل مكانيكي در مناطق مختلف اعم از روستاهاي لپد، بيرگان، ميهه، تبرك عليا، ارته، مازه رشته و ... به ‌منظور بازگشايي مسير و لايروبي بود. تاكنون در شهرستان كوهرنگ 55 كيلومتر نشانه‌گذاري حد بستر رودخانه و 20 كيلومتر لايروبي صورت گرفته است.لازم به ذكر است، شهباز اكبري، فرماندار كوهرنگ، پيش از اين در مصاحبه‌اي در تاريخ 25 شهريور سال جاري با روابط عمومي آن فرمانداري، از اقدامات به موقع دستگاه‌هاي مرتبط در بحران سيلاب اخير خبر داد، در متن خبر به ساحل‌سازي و فعاليت بيل‌هاي مكانيكي در سه بخش مركزي و دوآب صمصامي و بازفت در بحران سيلاب به مدت 1150 ساعت و ساحل‌سازي و لايروبي به مدت 500 ساعت اشاره شده است.


نشست فرماندار و دادستان شهرستان فارسان با مديرعامل شركت منطقه‌اي استان چهارمحال و بختياري
به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقه‌اي، روز سه‌شنبه 17 آبان ماه سال جاري، فرماندار و دادستان شهرستان فارسان با حضور در دفتر مديرعامل از اقدامات شركت آب منطقه‌اي در اين شهرستان تقدير كردند.در اين جلسه كه با حضور معاون عمراني فرمانداري شهرستان فارسان و مدير اداره منابع آب شهرستان فارسان و كوهرنگ برگزار شد، فردوس كريمي ضمن ارايه گزارشي از روند پيشرفت پروژه‌هاي عمراني و حفاظتي شركت در شهرستان فارسان اعم از ساماندهي و لايروبي رودخانه‌ها و شناسايي نقاط پرخطر در اين شهرستان، در خصوص روند اجرايي سد باباحيدر و خطوط انتقال آب از اين سد به جونقان توضيحاتي ارايه داد. در ادامه نحوه پرداخت حقوق و معوقات كاركنان و كارگران سد غدير باباحيدر بررسي شد و فردوس كريمي از پرداخت معوقات و حقوقات پرسنل آن سد در هفته گذشته خبر داد. در پايان اين نشست فرماندار و دادستان شهرستان فارسان از اقدامات شركت آب منطقه‌اي در شهرستان فارسان تقدير و تشكر كردند.


 همراهي مردم  و مسوولان چهارمحال‌وبختياري  براي تامين آب
به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقه‌اي چهار‌محال‌وبختياري، مدير و كارشناس روابط عمومي شركت در كارگاه آموزشي، بصيرتي با موضوع «رسانه انقلاب، چالش‌ها و فرصت‌ها» حضور به عمل آوردند. در اين جلسه كه با تلاش شوراي روابط عمومي‌هاي چهارمحال‌وبختياري و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد، حسين ميرزايي، معاون سياسي، امنيتي، اجتماعي استانداري بر لزوم اطلاع‌رساني صادقانه و شفاف تاكيد كرد و افزود: در بحران سيلاب مرداد ماه 1401 مسوولان استان با همراهي مردم، به تامين آب شرب مردم استان اقدام نمودند و بر اساس آمارهاي كارشناسان كار شش‌ماهه در شش روز انجام شد. در اين همايش كه روابط عمومي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي و فرمانداري‌ها و اصحاب رسانه حضور داشتند به بحث و تبادل نظر در خصوص رسالت فعالان اين عرصه و نقش آنان در اميدآفريني جامعه به بحث و تبادل نظر پرداخته شد. لازم به ذكر است در بحران سيلاب اخير شركت آب منطقه‌اي در اقدامي جهادي به صورت شبانه‌روزي با اجراي طرح‌هاي اضطراري عمان ساماني، فدك و نصب ايستگاه پمپاژ در محل چاه آهكي منظريه شهركرد به تامين آب شرب اقدام نمود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون