• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5360 -
  • ۱۴۰۱ شنبه ۵ آذر

واكنش مسوولان و چهره‌هاي سياسي به برد ايران بر ولز

با پيروزي تيم ملي فوتبال ايران بر ولز بلافاصله چهره‌هاي سياسي نسبت به اين برد واكنش نشان دادند. صفحه رسمي منتسب به آيت‌الله جوادي‌آملي نيز به اين برد واكنش نشان داد. اما جدا از سران قوا، بسياري از چهره‌هاي سياسي از جمله عباس آخوندي، محمد شريعتمداري و...هم با انتشار پيام‌هايي جداگانه نسبت به اين برد واكنش نشان دادند.
پست توييتري منتسب به آيت‌الله جوادي‌آملي پس از پيروزي تيم ملي فوتبال
صفحه توييتري منتسب به آيت‌الله جوادي آملي در پيامي برد تيم ملي فوتبال را تبريك گفت. در متن اين پيام آمده است: « يك قهرمان ورزشي با استعانت از ذات اقدس‌الله با رقابت نفسگير به ميدان مي‌رود تا اين پرچم را به اهتزاز در بياورد. اين غرور صادق است و تعصب داشتن به اين قهرمانان باعث مباهات است.»
رييس قوه قضاييه پيروزي ملي‌پوشان فوتبال كشورمان بر تيم ولز را تبريك گفت
غلامحسين محسني‌اژه‌اي طي پيامي پيروزي ملي‌پوشان فوتبال كشورمان بر تيم ولز در جام جهاني 2022 قطر را تبريك گفت. متن اين پيام به شرح ذيل است. 
بسم‌الله الرحمن الرحيم
پيروزي تيم ملي فوتبال جمهوري اسلامي ايران بر تيم ولز و از آن مهم‌تر، بازي غيرتمندانه و غيورانه ملي‌پوشان كشورمان، موجب مسرّت و شعف آحاد مردم عزيز بالاخص جوانان شد. اينجانب اين پيروزي را به ملت شريف ايران تبريك گفته و براي ملي‌پوشان سرافراز كشورمان در ادامه مسير آرزوي توفيقات بيشتر دارم. 
      غلامحسين محسني اژه‌اي


روحاني: تيم ملي به ما «معجزه ايران»  را يادآوري كرد
حسن روحاني رييس‌جمهور سابق ايران هم نسبت به اين برد واكنش نشان داد. متن پيام روحاني رييس‌جمهور سابق ايران، به اين شرح است: «ايمان داشته باشيم كه در روزگار سخت، در بحران‌هايي كه ما را مي‌فرسايد، در اتفاقاتي كه ما را اندوهگين مي‌كند، اين «ايران» است كه يادآوري خواهد كرد ما يك ملتيم حتي رنجيده و آزرده؛ به ما يادآوري خواهد كرد كه مي‌شود دوباره برخاست حتي خسته و خميده. با تمام وجود قدردان تيم ملي فوتبال ايران هستيم، تيم ملي پرافتخارمان كه به ما «معجزه ايران» را يادآوري كرد. فراتر از نتيجه بازي يا بازي‌هاي بعد، پيروزي بزرگ در همين يادآوري است، در هم‌سرنوشتي يك ملت بودن. ما به معجزه ايران، باور داريم؛ ما هميشه به ايران اميد خواهيم داشت.»
تبريك سيدحسن خميني با چاشني جمله عادل فردوسي پور 
سيدحسن خميني تاكيد كرد: جداي از نتيجه و بازي بسيار منطقي و زيبا، توان تيم در پشت سر گذاشتن شكست قبل و خروج از حاشيه‌هايي كه غيرجوانمردانه براي آنها فراهم شده بود، يك كار بزرگ و مردانه بود. امروز تيم ملي بي‌نظير بود. سال‌ها بود از اين تيم چنين بازي دلچسبي نديده بوديم. جداي از نتيجه و بازي بسيار منطقي و زيبا، توان تيم در پشت سر گذاشتن شكست قبل و خروج از حاشيه‌هايي كه غيرجوانمردانه براي آنها فراهم شده بود، يك كار بزرگ و مردانه بود. به كي‌روش و بچه‌هاي خوب تيم تبريك مي‌گويم و از همه آنها به سهم خود سپاسگزار هستم و براي آنها آرزوي روزهاي بهتري دارم. امروز «ايران واحد و بااميد» مي‌تواند ما را به فرداي بهتري برساند. و به قول دوست‌مان «چقدر خوبيم ما».
تبريك علي لاريجاني براي برد تيم ملي فوتبال ايران برابر ولز 
علي لاريجاني در توييتر به برد تيم ملي فوتبال جمهوري اسلامي ايران در برابر تيم ملي ولز واكنش نشان داد.لاريجاني، عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در حساب كاربري خود در توييتر نوشت: «ماشاءالله تيم ملي تبريك به مردم ايران سربلند ايران و ايراني.»
زماني براي آزادي زندانيان
عباس آخوندي، وزير سابق مسكن هم نسبت به اين برد واكنش نشان داد و نوشت: « اينك زماني است كه به يمن پيروزي تيم ملي و به منظور آشتي ملي و شادي دلِ مردم ايران، تمام زندانيان حوادث اخير و تمام زندانيان سياسي بي‌قيد و شرط آزاد شوند.»
اثري از ساز ناكوك نبود
محمد شريعتمداري، وزير كار دولت روحاني هم با انتشار توييتي نوشت: «ايران و ايراني براي موفقيت تنها به انسجام نياز داره، كافيه بذاريم، دستشون رو شونه هم، سرود پيروزي رو زمزمه كنن.بي شك از هر سدي عبور مي‌كنن. پيروزي 2بر صفر ايران نماد بارز اين نظر بود.در آن اثري از ساز ناكوك نبود.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون