• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5368 -
  • ۱۴۰۱ دوشنبه ۱۴ آذر

خرده عادت‌هاي نوجواني

كتاب «خرده عادت‌هاي نوجواني» نوشته كيت گلدين و ترجمه شكيبا قاسمي توسط انتشارات آلاچيق كتاب منتشر و راهي بازار نشر شده است.
در خبر انتشار اين كتاب آمده است: «وقتي قرار است به عادت‌هاي بهتر خو بگيريم، كوچك‌ترين كارها هم ارزشمند مي‌شوند. عمل به عادت‌هاي نيكو راز موفقيت نوجواني است كه مي‌كوشد تا مثلا نمراتش را ارتقا دهد، دوستان جديد پيدا كند يا براي هدفي مشخص پول پس‌انداز كند.
اين كتاب نيز فرصتي است براي نوجوانان تا از هم‌اكنون زيربناي موفقيت‌شان در آينده را بسازند و ياد بگيرند چطور مي‌توانند عادت‌هاي خوب و ماندگار بسازند. توصيه‌هاي آسان و تمرين‌هاي كاربردي كتاب، راهنماي گام ‌به‌ گامي است براي تغييرات آهسته و پيوسته در مسير رسيدن به اهداف.
نوجوانان در اين كتاب مي‌آموزند كه دانش نهفته در يك عادت چيست و چطور مي‌توانند با انجام مراحل سه‌گانه، رفتارهاي مثبت را به رفتاري هميشگي تبديل كنند.
چطور مي‌توانند با عمل به عادت‌هاي مختلف در خانه و مدرسه و جامعه ابعاد گوناگون زندگي مانند سلامتي، ارتباطات، مهارت‌هاي اجتماعي و دستاوردهاي تحصيلي را تغيير دهند و البته چطور با تمرين خرده عادت‌هايي مانند برنامه خواب منظم يا سبك مطالعه مي‌توانند زندگي پربارتر و در عين حال كم دردسر‌تري داشته باشند.»
اين كتاب در ۱۵۲ صفحه و با قيمت ۷۰ هزار تومان روانه بازار نشر شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون