• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5369 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۱۵ آذر

رونمايي از اسناد قانون اساسي ايران

معاونت اسناد ملي به مناسبت ۱۲ آذرماه «روز قانون اساسي» نمايشگاهي به منظور بهره‌گيري و آشنايي هر چه بيشتر پژوهشگران با قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران، روند تدوين و بازنگري آن، اقدام به برگزاري نمايشگاهي با عنوان «تدوين و بازنگري قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران» برپا كرده است.در اين نمايشگاه كه به همت معاونت اسناد ملي سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران برگزار شده است، ۲۰ عنوان سند در قالب ۳۶ برگ در ساختمان آرشيو ملي در معرض بازديد‌كنندگان قرار گرفته است.
از اسناد به نمايش درآمده در اين نمايشگاه مي‌توان به قانون اساسي تدوين شده در سال ۱۳۵۸، آگهي همه‌پرسي قانون اساسي در سال ۱۳۵۸شمسي، سياهه هزينه‌هاي همه‌پرسي قانون اساسي در نطنز، نمونه تعرفه‌هاي بازنگري قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران در سال ۱۳۶۸شمسي، پيشنهادات آيت‌الله كمره‌اي به محمدي‌گيلاني-عضو شوراي بازنگري قانون اساسي- درباره برخي مواد و تبصره‌ها در سال ۱۳۶۸شمسي اشاره كرد.
اين نمايشگاه به مدت يك هفته از تاريخ سيزدهم آذرماه در ساختمان آرشيو ملي ايران، در معرض بازديد همكاران و پژوهشگران قرار دارد . بازديد از اين نمايشگاه براي عموم آزاد است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون