• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5372 -
  • ۱۴۰۱ شنبه ۱۹ آذر

رقابت‌هاي پُرگل فوتبال و فوتسال زنان ايران؛

سپاهان حريف نيشابوري را دو رقمي كرد!

هفته سيزدهم سوپرليگ فوتسال زنان و هفته هفتم ليگ برتر فوتبال زنان ايران با پيروزي پُرگل مدعيان دنبال شد.
به گزارش «روزنامه اعتماد»، ظهر امروز سوپرليگ فوتسال زنان ايران با انجام چهار ديدار به‌طور همزمان آغاز شد و به رسم هميشه، بلافاصله بعد از اتمام مسابقات فوتسال، رقابت ۱۰ تيم ليگ برتري فوتبال زنان از ساعت ۱۳ آغاز شد.
از هفته سيزدهم سوپرليگ فوتسال زنان، پيكان با پيروزي چهار بر يك در برابر مس رفسنجان همچنان با ۳۲ امتياز در صدر جدول باقي ماند و شاگردان فاطمه شريف در تيم نصر هم با برتري هفت گل در برابر تيم قعر جدولي پويندگان فجر شيراز، با ۲۹ امتياز در رتبه جدول باقي ماندند. ديگر تيم مدعي يعني پالايش نفت آبادان نيز موفق شد با نتيجه دو بر يك از سد هيات فوتبال نطنز بگذرد و همچنان در كورس كسب عنوان قهرماني باقي بماند. در ديگر ديدار هفته سيزدهم سوپرليگ زنان، نبرد ملي حفاري و رايزكو صفادشت با نتيجه پنج بر چهار به سود شاگردان فروزان سليماني در تيم ملي حفاري به اتمام رسيد.
اما هفته هفتم ليگ برتر فوتبال زنان نيز با برد دو گله ايلامي‌ها در برابر ملوان بندر انزلي آغاز شد، در اين ديدار سميه خرمي بازيكن پالايش گاز ايلام موفق به دبل شد.  صدرنشين جدول يعني شهرداري سيرجان نيز با پنج گل از سد ايساتيس كران فارس گذشت تا همچنان با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون بم در صدر جدول رده‌بندي باقي بماند.
سپاهان در يك ديدار خارج از خانه به مصاف كيان نيشابور رفت كه در اين ديدار با نتيجه عجيب ۱۰ بر صفر مقابل اين تيم پيروز شد و جالب است بدانيد كه دو گل پاياني براي سپاهان در دقايق ۹۰ و ۹۱ به ثمر رسيد تا عطش شاگردان ايراندوست براي پيروزي را به رخ حريفان خود بكشد.
خاتون مدافع عنوان قهرماني نيز موفق شد پيكان البرز را با شش گل در هم بكوبد تا همچنان جدي‌ترين تعقيب‌كننده شهرداري سيرجان در صدر جدول باشد، در ديگر ديدار اين هفته نيز زارع باطري با دو گل از سد بادرود تهران گذشت.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون