• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5378 -
  • ۱۴۰۱ شنبه ۲۶ آذر

ويژه

افزايش رويت‌پذيري  لايه فوق توزيع استان مركزي
رييس اداره RDC استان مركزي شركت برق منطقه‌اي باختر در ارتباط با افزايش رويت‌پذيري لايه فوق توزيع در مركز كنترل RDC استان مركزي گفت: با برنامه عملياتي تعريف شده در ابتداي سال ۱۴۰۱ و اقدامات صورت گرفته در راستاي آن، رويت‌پذيري لايه فوق توزيع استان مركزي به ۸۰درصد ارتقا يافته است.
به گزارش دفتر روابط عمومي شركت برق منطقه‌اي باختر، «غلامرضا فعلي» ضمن اعلام اين موضوع از مزاياي اين طرح گفت و افزود: رويت‌پذيري وضعيت تجهيزات، مقادير، هشدارها و رخداد‌ها باعث كاهش خطاي انساني و كاهش زمان خاموشي‌هاي ناشي از قطعي‌هاي خودكار مي‌شود.
وي افزود: از ديگر مزاياي اين طرح سرعت عمل در انجام مانورها و كمك به تصميم‌گيري صحيح و به‌موقع بهره‌بردار مركز در حوادث و مديريت بار است.
فعلي افزود: اخذ گزارشات متعدد و سريع مورد نياز از نرم‌افزار اسكادا، ارسال فرامين به تجهيزات پست‌ها از مركز كنترل و داشتن نماي كلي از شبكه فوق توزيع و افزايش قابليت اطمينان شبكه كه درنهايت موجب ارتقاي كيفي خدمات به مشتركين مي‌شود از ديگر مزاياي رويت‌پذيري لايه فوق توزيع است.
ايشان درخصوص بهبود و قابليت اطمينان ارتباط مخابراتي پست‌هاي لايه فوق توزيع با مركز كنترل به جمع‌آوري راديو مودم‌هاي موجود اشاره نمود و اجراي فيبرنوري را از نقاط قابل بهبود در اين حوزه نام برد.
فعلي گفت: افزايش تعداد نقاط فرمان‌پذير در سطح شبكه فوق توزيع نيروي برق، به معناي كنترل هوشمند ديسپاچينگ روي مناطق بيشتري بوده و نتيجه اين اقدام كاهش ناپايداري شبكه و تقليل خاموشي‌ها است.


رشد 19.9درصدي مصرف بنزين در منطقه چهارمحال و بختياري‌‎
ساسان تيموري مدير شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه چهارمحال و بختياري از رشد 19.9درصدي مصرف بنزين در هشت ماهه سال جاري در منطقه چهارمحال و بختياري خبر داد. به گزارش روابط عمومي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه چهارمحال و بختياري، ساسان تيموري با بيان خبر فوق اظهار كرد: اين مقدار رشد مصرف بنزين از يكم فروردين ماه لغايت سي‌ام ماه سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته، گزارش شده است. اين مقام مسوول بيان داشت: در اين بازه زماني به‌ طور متوسط روزانه بالغ بر يك ميليون ليتر بنزين موتور اعم از بنزين موتور به خودروها عرضه شده است. مدير منطقه بيان كرد: كاهش ممنوعيت‌هاي ترددهاي استاني به منظور تسهيل مسافرت‌هاي بين استاني و استقبال هموطنان از گردشگاه‌هاي استان چهارمحال‌و‌بختياري در تابستان از علل عمده افزايش مصرف بنزين در اين بازه زماني بوده است. تيموري افزود: با نظارت و هماهنگي‌هاي انجام‌شده توسط مسوولان و كارشناسان منطقه در تامين به‌موقع سوخت مجاري عرضه سوخت و همكاري متصديان جايگاه‌هاي عرضه فرآورده نفتي و همدلي شركت‌هاي حمل‌و نقل و رانندگان زحمتكش نفتكش، خدمات عرضه سوخت به شهروندان و مسافران بدون وقفه و شبانه‌روزي انجام مي‌گردد و مشكلي در اين خصوص وجود نداشته است. مدير منطقه چهارمحال و بختياري همچنين بيان كرد: در هشت ماهه سال جاري عرضه نفتگاز نيز رشدي 6.4درصدي داشته است.


 معارفه معاونين فرهنگي رسانه‌اي و توسعه مديريت و منابع اداره كل ارشاد
سرپرست اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال‌و بختياري در آيين تكريم و معارفه معاونين فرهنگي رسانه‌اي و توسعه مديريت و منابع اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: كادرپروري و جانشين‌پروري از اصول اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان است و نبايد با بازنشستگي تجربه ۳۰ سال خدمت به ‌يك‌باره از سازمان خارج شود.به گزارش روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري، پيام احمدي ظهر دوشنبه ۲۱ آذر در آيين تكريم و معارفه معاونين فرهنگي رسانه‌اي و توسعه مديريت و منابع اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: كادرپروري و جانشين‌پروري از اصول اساسي همه سازمان‌ها است و بايد به نحوي برنامه‌ريزي كرد تا افراد پيش از بازنشستگي تجربه يك عمر خدمت را بتوانند به نفرات بعد منتقل كنند. وي افزود: ورود افراد و نيروهاي جديد به سازمان‌ها زماني كه افراد با سابقه بازنشسته شده‌اند و ديگر در سازمان نيستند تا ياري‌گر باشند موجب ايجاد شوك و سخت شدن فعاليت‌ها براي مدتي خواهد شد، لذا لازم است از تجربه همكاران پرسابقه قبل از بازنشستگي ايشان استفاده شود. وي اظهار داشت: براي انجام هر چه بهتر برنامه‌هاي فرهنگي مدنظر دولت مردمي سيزدهم، لازم بود تحول اوليه در چينش و ساختار رقم بخورد. نتيجه حدود سه ماه مطالعه و بررسي ابعاد مختلف آن شد كه با استفاده از همكاران درون مجموعه اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري بتوانيم تغييرات را اعمال كنيم. وي تصريح كرد: جا دارد از زحمات آقايان بهنام محمدي و سيدحسين نژادحسيني كه سال‌ها در حوزه‌هاي مختلف اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان زحمت كشيدند قدرداني كنم. روزي كه بنده اين مسووليت را پذيرفتم، با تلاش اين همكاران، شرايط اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان شرايط متعادلي بود و جاي تشكر ويژه از همه عزيزان است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون