• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5379 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۲۷ آذر

ويژه

گروه بهمن مي‌تواند از تامين‌كننده‌هاي مهم خودروهاي تجاري باشد
محمدرضا رضايي‌كوچي، رييس كميسيون عمران در مجلس شوراي اسلامي گفت: گروه بهمن مي‌تواند جزو تامين‌كننده‌هاي مهم در حوزه خودروهاي تجاري به شمار رود.
هيات‌رييسه و اعضاي كميسيون عمران از گروه بهمن و خطوط توليد اين مجموعه خودروسازي بازديد كردند. در اين بازديد ظرفيت توليد خودروهاي تجاري و سنگين گروه بهمن جهت نوسازي ناوگان فرسوده حمل و نقل كشور مورد تاكيد و اقبال اعضاي كميسيون عمران قرار گرفت.
اعضاي كميسيون عمران در مجلس، از خط توليد گروه بهمن و محصولات نهايي اين خودروساز از جمله، اينرودز، ميني‌بوس پگاسوس، كاميون فورس ۸.۵ تن، كاميون فورس۶ تن، كشنده FAW و ساير خودروهاي سواري توليدي اين شركت بازديد كردند.
بيوك عليمرادلو، مديرعامل گروه بهمن نيز در نشست مشترك با اعضاي كميسيون عمران ضمن اشاره به تاريخچه مجموعه تحت مديريت خود و محصولات آن در دسته‌هاي كشنده، كاميون، كاميونت، اتوبوس، ميني‌بوس، ون و خودروهاي سواري و موتور برقي به بيان چالش‌ها و موانع پيش روي صنعت خودرو پرداخت. محمدرضا رضايي‌كوچي در حاشيه بازديد از گروه بهمن به اقدامات سازنده اين گروه خودروساز در تنوع، كيفيت و كميت خودروهاي توليد شده اشاره و بيان داشت: نياز كشور در حوزه خودروهاي سواري و بالاخص خودروهاي تجاري خيلي زياد است، با توجه به ظرفيت، نيروي انساني و زيرساخت‌هايي كه در اين بازديد مشاهده كرديم گروه بهمن مي‌تواند به عنوان يكي از شركت‌هاي مهم در حوزه خودروهاي تجاري باشد.  وي با انتقاد از مداخله بيش از حد دولت و قوانين دست‌وپا گير درعرصه خودروسازي تصريح كرد: دولت بايد به تسهيل‌گري و حمايت‌هاي لازم در صنعت خودرو كمك كنند تا شاهد ساخت خودروهاي با كيفيت، متنوع، قيمت منصفانه و مورد رضايت مردم باشيم. رييس كميسيون عمران با تقدير از عملكرد گروه بهمن خاطرنشان كرد: با توجه به نياز داخل در حوزه خودروهاي تجاري بايد تيراژ توليد اين خودروها افزايش يابد و با توجه به جلسه‌اي كه با مديران گروه بهمن داشتيم، قطعا پيگير مشكلاتشان در كميسيون عمران خواهيم بود.


تبريك همراه اول به مناسبت قهرماني تيم فوتسال ناشنوايان ايران در رقابت‌هاي جهاني
تيم ملي فوتسال ناشنوايان كشور با حمايت همراه اول «قهرمان جهان» شد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، تيم فوتسال ناشنوايان ايران توانست روز جمعه (25 آذر 1401) در فينال نخستين دوره جام جهاني فوتسال زير 21 سال كه در كشور مالزي برگزار شد، به مقام قهرماني جهان دست يابد. تيم ملي فوتسال ناشنوايان ايران در فينال اين رقابت‌ها به مصاف تيم قزاقستان رفت و در پايان با نتيجه يك بر صفر حريف خود را شكست داد و بر سكوي قهرماني جهان ايستاد.  تيم ملي ايران در اين رقابت‌ها جمهوري آذربايجان را ۸ بر يك، مالزي را ۸ بر صفر، عربستان را ۹ بر ۲، ازبكستان را ۴ بر ۳ و در نهايت قزاقستان را يك بر صفر از پيش روي خود برداشت و به مقام قهرماني رسيد. به اين مناسبت همراه اول به عنوان نخستين و بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه كشور و همچنين حامي تيم‌هاي ملي ناشنوايان كشور، اين موفقيت جهاني را به اعضاي تيم ملي فوتسال ناشنوايان، كادر فني و عموم مردم ايران تبريك گفته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون