• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5384 -
  • ۱۴۰۱ شنبه ۳ دي

پيام تسليت رهبر انقلاب در پي درگذشت عباس شيباني

رهبر انقلاب صبح ديروز بر پيكر مرحوم عباس شيباني نماز اقامه كردند.  آيت‌الله خامنه‌اي صبح ديروز (جمعه) با حضور در كنار پيكر مرحوم عباس شيباني ضمن قرائت فاتحه، بر آن يار ديرين و صديق انقلاب نماز اقامه كردند. در اين مراسم جمعي از خانواده و بستگان مرحوم شيباني نيز حضور داشتند. مرحوم عباس شيباني از مبارزان قديمي دوران انقلاب اسلامي بود كه شامگاه پنجشنبه اول دي ۱۴۰۱ به لقاءالله پيوست. عضويت در شوراي انقلاب، نمايندگي مجلس خبرگان قانون اساسي، وزير كشاورزي، پنج دوره نمايندگي مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي، رياست دانشگاه تهران، كانديداتوري انتخابات رياست‌جمهوري دوره دوم و پنجم و سه دوره عضويت در شوراي شهر تهران از سوابق وي بود. 

پيام تسليت رهبر انقلاب درپي درگذشت عباس شيباني
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در پيامي درگذشت مرد ايمان و عمل مرحوم دكتر عباس شيباني رحمه‌الله‌عليه را تسليت گفتند.  متن پيام رهبر انقلاب به اين شرح است: 
بسم‌الله الرّحمن الرّحيم
درگذشت مرد ايمان و عمل مرحوم دكتر عباس شيباني رحمه‌الله‌عليه را به بازماندگان و دوستان و همكارانش تسليت عرض مي‌كنم. وي مومني صادق و مجاهدي خستگي‌ناپذير بود و در همه دوران‌ها، چه دوران مبارزه با طاغوت و چه دوران انقلاب و نظام جمهوري اسلامي، در صراط مستقيم، ثبات قدم نشان داد. رحمت و مغفرت الهي شامل حال او باد.
سيدعلي خامنه‌اي 2/۱۰/۱۴۰۱

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون