• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5386 -
  • ۱۴۰۱ دوشنبه ۵ دي

ويژه

تقدير معاون سياسي، امنيتي اجتماعي استاندار از مدير منطقه چهارمحال و بختياري
محسن حسين‌ميرزايي معاون سياسي، امنيتي، اجتماعي استاندار از ساسان تيموري مدير شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه چهارمحال‌و‌بختياري با اهداي لوح سپاس تقدير به عمل
 آورد. به گزارش روابط عمومي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه چهارمحال و بختياري، در اين لوح كه به منظور قدرداني تلاش‌ها و مساعي مدير منطقه در عرصه سوخت‌رساني در سطح استان به ساسان تيموري اهدا شده است.


تقدير مدير منطقه چهارمحال‌و‌بختياري از مديران حمل و نقل سوخت‌بري
مقارن با گراميداشت هفته حمل و نقل، ساسان تيموري مدير شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه چهارمحال و بختياري از مديران عامل شركت‌ها و تك پيمان‌هاي ناوگان حمل‌و‌نقل سوخت‌بري طرف قرارداد منطقه با اهداي لوح سپاس تقدير به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه چهارمحال‌وبختياري، در نشست تجليل از مديران شركت‌ها و 
تك‌پيمان‌هاي ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌هاي نفتي منطقه با مطلوب دانستن عملكرد ناوگان سوخت‌بري در تامين و توزيع فرآورده‌هاي نفتي، تلاش‌هاي بي‌شائبه و شبانه‌روزي اين قشر زحمت‌كش صنعت نفت را بي‌بديل دانست و اظهار نمود زحمات همه رانندگان نفتكش منطقه با وجود شرايط سوخت‌رساني در استاني سردسير همچون چهارمحال و بختياري با مسيرهاي سخت‌گذر قابل تقدير است.
ساسان تيموري با اشاره همدلي و همسويي نمايندگان و مديران عامل شركت‌هاي حمل و‌نقل سوخت طرف قرارداد در راستاي تامين اهداف سوخت‌رساني شركت ملي پخش اظهار كرد: در سخت‌ترين وضعيت سوخت‌رساني حضور فعال مديران عامل شركت‌هاي حمل فرآورده‌هاي نفتي نشان‌دهنده تعهد و تشخيص به موقع اين عزيزان از شرايط مختلف است كه همچون بازويي كارآمد در كنار مسوولان و كاركنان منطقه خدماتي شايسته از خود نشان داده‌اند.
در ادامه مدير منطقه به پرسش‌هاي نمايندگان و مديران حمل‌ونقل پاسخ داد و با ارايه راهبردهاي لازم، رفع مسائل رانندگان نفتكش و شركت‌ها را دردستور كار مسوولان واحدهاي مرتبط قرار داد. در پايان مراسم ساسان تيموري با اهداي تقديرنامه از طرف مديريت منطقه و همچنين لوح سپاس به امضاي محسن حسين ميرزايي معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري از اين قشر خدوم طرف قرارداد منطقه تقدير نمود.


در خشش مخابرات منطقه مركزي در ارزيابي عملكرد مناطق  مخابراتي كشور
مخابرات منطقه مركزي موفق به كسب رتبه دوم كشوري در ارزيابي عملكرد مناطق مخابراتي شد.
به گزارش اداره روابط عمومي مخابرات منطقه مركزي، نشست هم‌انديشي و تقدير از فعالان عرصه ارتباطات شركت مخابرات ايران با حضور اعضاي هيات‌مديره، مديرعامل، معاونان و مديران شركت مخابرات ايران و مديران مناطق مخابراتي كشور، روز يكشنبه ۲۹ آبان ماه در تهران برگزار شد.
براساس اين گزارش در اين نشست يك روزه، نتيجه ارزيابي عملكرد شش‌ماهه اول سال جاري اعلام و مخابرات منطقه مركزي در بين مناطق مخابراتي رتبه دوم كشوري را در عملكرد بهينه در حوزه مديريت املاك كسب كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون