• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5391 -
  • ۱۴۰۱ دوشنبه ۱۲ دي

ويژه

چرا شادبوم در برنامه شاد فقط براي همراه اولي‌هاست؟
شادبوم، بخشي از اپليكيشن آموزشي شاد است كه در حوزه‎‌هاي مختلف آموزش و سرگرمي خدمات ارايه مي‌كند. قاسم‌زاده، مسوول روابط عمومي نرم‌افزار شاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شادبوم يك بخش است كه بر مبناي مصوبه شوراي عالي فضاي مجازي در سال گذشته به شاد اضافه شده است. قاسم‌زاده گفت: بر اساس مصوبه، شركت‌ها و موسسات دولتي و خصوصي در صورتي كه خدمت يا محصولي را ارايه بدهند و در ازاي آن پول دريافت بكنند، بايد امكاني براي‌شان ايجاد شود كه در شاد به اينترنت دسترسي داشته باشند و بتوانند محتوا و خدمات خود را در آنجا ارايه و هزينه‌اش را دريافت كنند. او تاكيد كرد: بر مبناي اين مصوبه، ما سرويس شادبوم را راه‌اندازي كرده‌ايم. سرويس شادبوم بر اساس چندمحور خدمات را ارايه مي‌كند كه در سايت shadboom.com به آنها اشاره شده است. قاسم‌زاده توضيح داد: فاز اول شادبوم را براي محتواهاي آموزشي و كمك آموزشي كه به صورت VOD هستند، راه‌اندازي كرديم كه مبناي درآمدزايي آن نيز بر اساس ترافيك است كه با توليدكننده تقسيم مي‌شود. زماني كه بخواهيم بر اساس ترافيك پول دريافت كنيم، هزينه ترافيك را بايد از اپراتور بگيريم و به توليدكننده بدهيم.


تفاهمنامه همكاري  مجمع خيرين مدرسه‌ساز  و شوراي چهارمحال و بختياري
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني شوراي اسلامي استان چهارمحال و بختياري، سيد احمد هاشمي، نماينده شهرستان فارسان در شوراي اسلامي استان چهارمحال و بختياري در جلسه نشست با مجمع خيرين مدرسه‌ساز استان، با اشاره به ارزش كار فعالين عرصه آموزش و پرورش در استان بيان داشت: هر نهادي اگر زيرساختي براي آموزش ايجاد كند ارزش كارش كمتر از معلمي و تعليم به دانش‌آموزان نيست لذا جايگاه خيرين مدرسه‌ساز بسيار والاست. هاشمي تصريح كرد: اگر از ظرفيت خيرين جهت تاثيرگذاري براي بودجه‌ريزي آموزش و پرورش استفاده شود، بهتر است تا با مديريت صحيح و بر اساس اولويت‌بندي‌هاي صورت گرفته نوسازي و مقاوم‌سازي مدارس صورت پذيرد.


حضور همراه اول در نمايشگاه تخصصي صنعت نفت و گاز 

همراه اول با هدف توانمندسازي صنعت نفت، گاز و پتروشيمي و همچنين ارايه به‌روزترين راهكارهاي هوشمندانه خود، در چهارمين نمايشگاه تخصصي فناوري اطلاعات، ارتباطات، امنيت و حراست حضور يافت. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، همراه اول با حضور در چهارمين نمايشگاه تخصصي فناوري اطلاعات، ارتباطات، امنيت و حراست در صنعت نفت و گاز و پتروشيمي كه از ديروز 11 دي در مركز همايش‌ها و نمايشگاه‌هاي خليج فارس سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس آغاز به كار كرده و تا 13 دي 1401 ادامه دارد، به ارايه به‌روزترين محصولات و خدمات سازماني خود مي‌پردازد. حضور نخستين و بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه كشور در اين رويداد با محوريت «كسب و كار» است تا ضمن ارايه جديدترين سرويس‌هاي سازماني نظير آواك (POC)، امضاي ديجيتال، كيف پول ديجيتال، راهكارهاي حوزه هوشمندسازي انرژي، لجستيك و حمل و نقل و همچنين سلامت ديجيتال به علاقه‌مندان و كسب و كارهاي صنعت نفت و گاز و پتروشيمي، به نيازسنجي از فعالان اين صنعت نيز پرداخته و با ابتكارات مبتني بر فناوري‌هاي نوين ارتباطي خود به دنبال هوشمندسازي فرآيندها و ارايه راه‌حل‌هاي نوآورانه در پاسخ به آنها باشد. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون