• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5398 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۲۰ دي

پايان دوستي خياباني با دختر نوجوان با اتهام تعرض

پسر جوان مي‌گويد براي سرگرمي با دختري دوست شد اما حالا متهم به تعرض شده است

اعتماد آنلاين| شاهين پسر جواني است كه به اتهام رابطه با دختري نوجوان بازداشت شده است. شاهين كه كارگر يك نانوايي است از زندگي شخصي و چرايي بازداشت مي‌گويد.
  سن و سال تو براي اتهامي ‌كه داري خيلي كم است. توضيح بده چه اتفاقي افتاد؟
من در يك نانوايي كار مي‌كنم. دو سال است آنجا مشغول به كار هستم. مدتي بود دختري به اسم زيبا را زيرنظر داشتم. او هم از   من بدش نمي‌آمد. هر روز ظهر كه از مدرسه برمي‌گشت يك جوري من را نگاه مي‌كرد. خلاصه اينكه يك روز شماره تلفن نانوايي را به او دادم و زيبا هم زنگ زد. اين‌طوري ارتباط ما شروع شد.
 يعني قبل از اين پرونده با زيبا دوست بودي؟
بله ما با هم ارتباط داشتيم. با هم بيرون مي‌رفتيم.
 پس چرا به او تعرض كردي؟
من به او تعرض نكردم. حتي پزشكي قانوني هم اين را تاييد نكرده است. پدر زيبا از من شكايت كرده. دليلي هم ندارد.
   اما شما را در يك باغ دستگير كرده‌اند.
بله درست است. ما رفتيم باغ كمي ‌خوشگذراني كنيم. آدم‌هاي ديگري هم در باغ بودند. پدر زيبا متوجه شده بود و با ماموران آمد. بعد هم مدعي شد من به دخترش تجاوز كرده‌ام.
  خود زيبا ادعاي ديگري دارد.
دروغ مي‌گويد، من كاري نكردم.
  خانواده‌ات خبر دارند چه اتفاقي افتاده است؟
مادر و دو خواهر دارم. بزرگ خانواده من هستم. من و مادرم كار مي‌كنيم و خرجي مي‌دهيم. از وقتي من را گرفته‌اند خواهران و مادرم شرايط خوبي ندارند چون مادرم هم دنبال كارهايم است و اصلاً نمي‌تواند سركار برود. واقعاً شرمنده آنها هستم.
  تو عاشق زيبا شده بودي؟
نه. عشقي در كار نبود. كدام عشق؟ اصلاً زيبا خودش به تلفن نانوايي زنگ زد. من فقط مي‌خواستم كمي ‌سرگرم شوم.
  فكر مي‌كني بتواني رضايت زيبا و پدرش را بگيري؟
زيبا كه شكايت نكرده، پدرش شاكي است. مادرم دارد تلاش مي‌كند رضايت بگيرد.

 

مرگ مرموز دختر 14 ساله در تهران

تحقيقات درباره رازگشايي از مرگ عجيب و مرموز دختري 14ساله در پايتخت از سوي تيم جنايي آغاز شده است. چند روز قبل ساكنان ساختماني در يكي از مناطق تهران صداي ناله‌هاي دختر نوجواني را از داخل حياط شنيدند. دختر نوجوان نيمه‌هوشيار بود و نمي‌توانست صحبت كند. از سويي لباس‌هايش كثيف بود و ظاهري آشفته داشت. در اين بين يكي از همسايه‌ها او را شناخت و گفت كه اين دختر به همراه مادرش در آپارتمان طبقه اول زندگي مي‌كنند. همسايه‌ها خودشان را به طبقه اول رساندند اما در آپارتمان نيمه باز بود و كسي در خانه حضور نداشت. در اين شرايط همسايه‌ها با اورژانس تماس گرفتند و همزمان ماجرا را به مادر دختر اطلاع دادند.
وقتي اورژانس در محل حضور يافت، قلب دختر نوجوان از تپش ايستاده و او جان باخته بود. در اين شرايط ماجرا به بازپرس ويژه قتل اعلام شد و تيم تحقيق راهي محل حادثه شدند. ماموران به پرس و جو از همسايه‌ها پرداختند و يكي از آنها گفت: حدود ساعت 2بعداز ظهر بود كه صداي ناله دختر نوجوان را شنيدم. وقتي خودم را به او رساندم تقريبا بي‌جان شده بود. من او را نشناختم اما يكي از همسايه‌ها گفت در آپارتمان طبقه اول زندگي مي‌كند. دختر نوجوان لباس‌هايش گل‌آلود و كثيف بود و به‌نظر مي‌رسيد داخل جوي آب افتاده است. گرچه در ابتدا ناله مي‌كرد اما يك‌باره صدايش قطع شد و ديگر نبضش نزد. ماموران در ادامه به سراغ مادر دختر نوجوان رفتند.  او گفت: «2سال قبل به‌خاطر اختلافي كه با شوهرم داشتم از يكديگر جدا شديم و از آن زمان به بعد من و دخترم با هم زندگي مي‌كرديم. چند وقت پيش اين آپارتمان را اجاره كرديم و زندگي خوبي داشتيم. دخترم ورزشكار و شاگرد اول مدرسه بود و در زندگي هم هيچ كم و كاستي نداشت. او خيلي سرحال و شاد بود و هميشه هرچه برايش پيش مي‌آمد را به من مي‌گفت و الان نمي‌دانم چه حادثه‌اي براي او رخ داده كه باعث مرگ او شده است.»  او گفت: «در زمان‌هايي كه من سر كار بودم، دخترم در خانه تنها بود و وقتي يكي از همسايه‌ها با من تماس گرفت و گفت كه براي دخترم اتفاق بدي افتاده، سراسيمه خودم را به خانه رساندم. همان موقع خودروي پژو پرشيايي را ديدم كه در نزديكي خانه‌مان است و راننده آن به محض ديدن من، متواري شد. پس از آن وارد حياط شدم و با ديدن دخترم كه بي‌جان روي زمين بود، دنيا روي سرم خراب شد.» كارآگاهان جنايي با حضور در محل زندگي دختر نوجوان به تحقيقات ميداني پرداختند اما هيچ آثار و مدركي كه نشان بدهد اين دختر دست به‌خودكشي زده است به دست نيامد. از سوي ديگر پزشكي قانوني علت مرگ را صدمات متعدد به‌دليل اصابت جسم سخت به سر دختر اعلام كرد و حالا با اعلام اين نظريه از يك طرف، ‌لباس‌هاي كثيف و گل‌آلود دختر نوجوان و ‌وجود خودروي مشكوك در اطراف محل زندگي او از طرف ديگر، فرضيه جنايت قوت يافته و تيمي از ماموران اداره دهم پليس آگاهي تهران به دستور قاضي حميدرضا رستمي، بازپرس دادسراي جنايي تهران، رازگشايي از اين حادثه مرگبار و اسرارآميز را در دستور كار خود قرار داده‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون