• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5407 -
  • ۱۴۰۱ شنبه ۱ بهمن

مديرعامل گروه بهمن:

سال آينده اتوبوس ۹ متري بين شهري و درون شهري را به چرخه حمل و نقل وارد مي‌كنيم‌

گروه اقتصادي| بيوك عليمرادلو، مديرعامل گروه بهمن در نشست خبري در يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي خودرو كرمان با تاكيد بر اينكه بهمن سال ۱۴۰۱ را پر تلاش و پر تنش اما موفق پشت سر گذاشته است، گفت: در سال جاري عرضه دو محصول سواري از جمله سدان ريسپكت و ديگنيتي پرستيژ را شاهد بوديم. 
توضيحات مديرعامل بهمن درباره افق‌هاي ۱۴۰۲ 
عليمرادلو با اشاره به اينكه تا سال آينده چند محصول تجاري وارد بازار خواهد شد، اظهار داشت: سيبا موتور امپاور ۴۶۰ مطابق با استانداردهاي ۸۵ گانه عرضه خواهد شد. وي با اشاره به اينكه اتوبوس ۱۸ متري اسنا تا پيش از پايان سال رونمايي مي‌شود، بيان داشت: سال آينده اتوبوس ۹ متري بين شهري و درون شهري را وارد چرخه حمل و نقل مي‌كنيم‌. 
قرعه‌كشي باعث گراني خودرو مي‌شود 
مديرعامل گروه بهمن با اشاره به ثبت‌نام 9 ميليون نفر براي سي هزار خودرو ايران‌خودرو گفت: طبيعي نيست كه ۹ ميليون نفر براي قرعه‌كشي ثبت‌نام كنند و اگر فردي برنده شود، مي‌خواهد با فرصت برتري كه به دست آورده، گران‌تر بفروشد. وي در همين رابطه افزود: مشكل اينجاست كه مابقي احساس باخت دارند‌.  عليمرادلو با اشاره به آمار مالكيت برندگان قرعه‌كشي محصولات بهمن موتور گفت: ۸۴ درصد كساني كه از طريق قرعه‌كشي محصولات ما را خريده‌اند، حتي به اولين دوره خدمات دوره‌اي هم نمي‌رسند. عليمرادلو در پاسخ به سوالي درباره موعد عرضه پيكاپ G9 گفت: پيكاپ G9 اول سال ۱۴۰۲ عرضه خواهد شد. خطوط اين پيكاپ در حال راه‌اندازي و اين پروژه مشترك بهمن موتور و ديزل است. 
مديرعامل گروه بهمن در خصوص اتوبوس شهري عرضه شده به شهرداري تبريز گفت: اميدواريم اين محصولات تا سال آينده وارد چرخه حمل و نقل شود؛ ايران دوچرخ نيز محصولات متنوع را وارد بازار كرده است‌. 


مديرعامل بهمن ‌ديزل: محصول BD300 استانداردهاي لازم را اخذ كرده است
حسين خضري، مديرعامل بهمن ديزل نيز در اين نشست با تاكيد بر اينكه در نمايشگاه بين‌المللي خودروي كرمان BD300 را عرضه كرديم، اظهار داشت: كرمان يكي از محورهاي مواصلاتي حمل بار است، بنابراين اين نمايشگاه يكي از اهداف معرفي محصولات براي مخاطبين و بازديدكنندگان است. وي با تاكيد بر اينكه كاميون BD300 باري و كمپرسي به بازار عرضه مي‌شود، اظهار داشت: ما براي پاسخ به نياز واقعي مشتريان افزايش تيراژ را در دستور كار قرار داده‌ايم و برنامه افزايش توليد را نيز مدنظر داريم.خضري با بيان اينكه كاميون BD300 منطبق با استانداردهاي ۸۵گانه است، تصريح كرد: البته بايد رعايت اين استانداردها از سوي تمامي خودروسازان صورت گيرد. 


مديرعامل ايران ‌دو‌چرخ: پروژه طراحي دو موتورسيكلت برقي را كليد زده‌ايم
آرمان موسوي، مديرعامل ابران دوچرخ نيز در اين نشست اظهار داشت: ايران دوچرخ در سال ۱۴۰۱ با رشد توليد دوبرابري همراه بوده است و در سبد محصولات تنوع زيادي را شاهد بوديم.وي با تاكيد بر اينكه براي اولين‌بار طراحي دو نوع موتور برقي را در دستور كار قرار داديم، بيان داشت: اين محصول دانش‌بنيان را براي اولين‌بار در داخل كشور و متناسب با نياز بازار برنامه‌ريزي كرده‌ايم. يازدهمين نمايشگاه خودرو كرمان از ۲۸ دي تا اول بهمن در محل نمايشگاه‌هاي كرمان برگزار شد و گروه بهمن در سالن اختصاصي مس ميزبان بازديدكنندگان بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون