• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5410 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۴ بهمن

عموي كيان پيرفلك در گفت‌وگوي اختصاصي با اعتمادآنلاين مطرح‌ كرد

حراست آموزش و پرورش ايذه بدون هيچ توضيحي از حضور مادر كيان در محل كارش جلوگيري كرد

عموي كيان پيرفلك مي‌گويد خانواده نجابت به خرج دادند و منتظر اراده قوي درون نظام هستند تا ابهامات اين پرونده روشن شود

عموي كيان پيرفلك روز گذشته در گفت‌وگو با اعتمادآنلاين اعلام كرد، در شرايطي كه زينب مولايي مادر كيان در استخدام رسمي آموزش و پرورش است، اما مسوولان حراست آموزش و پرورش ايذه روز شنبه بدون هيچ توضيحي از حضور او در كلاس‌هاي درس جلوگيري كردند.
سجاد پيرفلك ادامه داد: زماني كه همسر برادرم راهي كلاس درس مي‌شود، از دفتر او را صدا مي‌كنند و به صورت نامحترمانه و بدون درك شرايط داغدار بودن اعلام مي‌شود به حراست آموزش و پرورش ايذه مراجعه كند. در حراست نيز با رفتاري تند و غيرمحترمانه اعلام مي‌كنند كه ديگر اجازه تدريس در مدرسه را ندارد. اين در حالي است كه در برابر درخواست مادر كيان كه حداقل نامه اخراجم را بدهيد، اعلام مي‌كنند، نامه‌اي هم به او نخواهند داد. او گفت: بعد از اين رفتار، مادر كيان ناخوش‌احوال شد و ناچار شديم او را به بيمارستان برسانيم. سجاد پيرفلك در بخش ديگري از اين گفت‌وگو درخصوص اينكه آيا خانواده كيان روند حقوقي و قضايي پرونده او را دنبال كرده‌اند، گفت: تا به امروز به دليل اينكه ميثم پيرفلك پدر كيان در وضعيت نامناسبي قرار دارد، خانواده درگير روند درمان او در بيمارستان هستند و همچنين به علت ملتهب بودن فضا، تا به امروز امكان پيگيري حقوقي پرونده ميسر نشده است. اما به زودي شكايت خانواده كيان ثبت و براي احقاق حق دنبال خواهد شد. او گفت: از ابتداي وقوع اين فاجعه، خانواده كيان تلاش كردند از دامن زدن به التهابات شهر ايذه جلوگيري كنند. اما در برابر اين رفتار خانواده، شاهد رفتارهاي تند و غيرمسوولانه و دور از همدردي ازسوي مسوولان بوديم. اما بدون ترديد خانواده  به زودي شكايت خود را درخصوص اين قتل ثبت مي‌كند و روند حقوقي پرونده آغاز مي‌شود.
عموي كيان يادآور شد: بحث ما اين است چرا درباره اين حادثه شفاف‌سازي نمي‌شود. مگر آبان ماه اعلام نشده بود، برخي افراد پيرامون اين حادثه در ماكو دستگير شده‌اند؟ سپس دي ماه اعلام شد افرادي مرتبط با قتل كيان در ايذه دستگير شده‌اند. چرا درباره اين افراد دستگير شده اطلاع‌رساني نمي‌شود؟ حتي روايتي يكدست در اين زمينه اعلام نشده است.
او گفت: برخي رفتارها بدون هماهنگي با خانواده انجام شد كه باعث ناراحتي شده است. ما همواره به فكر مردم بوديم تا فضا ملتهب نشود. خانواده نجابت به خرج دادند و منتظر اراده قوي درون نظام هستند تا ابهامات اين پرونده، مبتني بر اسناد و مدارك موجود روشن شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون