• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5412 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۶ بهمن

متهم روز حادثه مست بود

مرد جواني كه مشروبات الكلي مصرف كرده و راننده يك خودرو را به قتل رسانده بود، دستگير شد. بيست‌ويكم آبان‌ماه امسال، ماموران كلانتري 102 پاسداران در تماس تلفني مرگ مشكوك مرد جواني را روي تخت بيمارستان گلستان به بازپرس كشيك قتل پايتخت، گزارش كردند. با اعلام اين خبر، تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي پاي در بيمارستان گلستان گذاشتند و پس از حضور در سردخانه اين مركز درماني با جسد مرد جواني مواجه شدند كه از ناحيه گردن هدف ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسيده بود. تحقيقات ابتدايي كارآگاهان نيز حكايت از آن داشت، مقتول راننده خودروي خاور بوده در خيابان استاد حسن بنا، مشغول جمع كردن چوب و شاخه‌هاي درختان بوده كه در آنجا با 3 مرد جوان درگير شده و با يك ضربه چاقو از ناحيه گردن به قتل رسيده است.
كارآگاهان در نخستين گام براي بررسي‌ صحنه جرم راهي محل حادثه شدند و در تحقيقات ابتدايي پي بردند مقتول با سرنشينان يك خودروي سراتو درگير شده است. همين سرنخ كافي بود تا كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي با بازبيني دوربين‌هاي مداربسته پلاك خودروي مورد نظر را شناسايي كنند.
كارآگاهان در مرحله بعدي با تجزيه و تحليل‌هاي اطلاعاتي مخفيگاه يكي از سرنشينان سراتو سفيدرنگ را در غرب تهران شناسايي و پس از تعقيب و مراقبت چند دقيقه‌اي او را با دستور بازپرس جنايي در يك عمليات غافلگيرانه دستگير كردند.
متهم پس از انتقال به اداره دهم پليس آگاهي در اتاق بازجويي هدف تحقيقات قرار گرفت اما منكر هرگونه درگيري با مقتول شد؛ تحقيقات همچنان ادامه داشت تا اينكه متهم پس از چند روز به قتل راننده خودروي خاور در خيابان استاد بنا اعتراف و عنوان كرد به خاطر اينكه روز حادثه با دوستان خود مشروبات الكلي مصرف كرده بود، دست به اين جنايت زده است.
در ادامه نيز دو مرد جوان ديگري كه در اين نزاع حضور داشتند، دستگير شدند و آنها نيز به جرم مصرف مشروبات الكلي و نزاع مرگبار اعتراف كردند.
   با افرادي كه در محل حادثه حضور داشتند از كجا آشنا شدي‌؟
هم‌محله‌اي بوديم و رفاقت طولاني داريم.
  چرا پس از درگيري فرار كردي‌؟
ابتدا نمي‌دانستم كه راننده خودروي خاور فوت كرده است، براي همين فرار كردم.
  از كجا متوجه شدي كه مرد جوان را به قتل رساندي‌؟
نمي‌دانستم ارتباطم را با همه جا قطع كرده بودم كه توسط پليس بازداشت شدم.
  از روز حادثه بگو؟
با دوستانم مشروبات الكلي خورديم و مست شديم كه در ادامه با خودروي سراتو به خيابان آمديم و هنگامي كه به خيابان استاد حسن بنا رسيديم، يك خودرو را ديدم كه در خيابان نامناسب پارك كرده براي همين به او اعتراص كردم و درگيري لفظي ميان ما رخ داد.
  بعد چه شد‌؟
به دليل اينكه در حالت عادي نبودم، به سمت خودروي خاور رفتم و با او درگير شدم؛ او ابتدا من را هدف ضربات چوب قرار داد كه در يك لحظه چاقو را كشيدم و به گردن مقتول يك ضربه وارد كردم.
  پشيماني‌؟
بله؛ اگر روز حادثه مشروب مصرف نمي‌كردم، راننده خودروي خاور را به قتل نمي‌رساندم. من قصد كشتن كسي را نداشتم.
با دستور بازپرس جنايي متهمان اين درگيري مرگبار براي روشن شدن زواياي پنهان پرونده در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون