• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5414 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۹ بهمن

پدرزنم كمك مالي نكرد همسرم را كشتم

مرد همسركش در دادگاه گفت به دليل مسائل مالي با همسرش درگير شد و او را به قتل رساند

اعتماد آنلاين| مرد خشن كه همسرش را زير مشت و لگد به قتل رسانده است همكاري نكردن خانواده همسرش در حل مشكلات مالي و رفتار سرد زن را انگيزه‌‌اش از قتل عنوان كرد. پدر مقتول كه در دادگاه درخواست قصاص كرد، گفت براي دامادش خانه اجاره كرده و سرمايه داده بود تا كار كند اما اين مرد كاري كرد كه او براي هميشه داغدار باشد. يك سال قبل از بيمارستاني در تهران به پليس خبر دادند زن جواني به نام ميترا كه دچار كبودي‌ها و شكستگي‌هاي گسترده بود در بيمارستان جانش را از دست داده است. گزارش اوليه پزشكي اين زن نشان مي‌داد او به‌شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفته و خونريزي داخلي عامل مرگش بوده است. با مرگ مشكوك اين زن ماموران به بازجويي از همسر 27ساله او به نام قاسم پرداختند و به اختلاف‌هاي اين زوج پي بردند. به اين ترتيب فاش شد ميترا در خانه‌اش به دست همسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته و كشته شده است. مرد خشن در بازجويي‌ها به كتك زدن مرگبار همسرش اعتراف كرد.

   اعتراف به قتل همسر
متهم گفت: چند سال پيش با ميترا ازدواج كردم و حالا يك فرزند دوساله دارم. من از همان ابتداي زندگي شرايط مالي خوبي نداشتم، به همين خاطر مجبور شدم خانه كوچكي اجاره كنم. بعد از چند ماه خانواده همسرم قول دادند براي حل مشكلات مالي به ما كمك كنند؛ اما به وعده‌شان عمل نكردند. آنها هميشه سرم منت مي‌گذاشتند و من از اين ماجرا ناراحت بودم.
او ادامه داد: روز حادثه من و همسرم سر مسائل مالي باهم درگير شديم. ميترا حرف‌هايي زد كه از شنيدن‌شان ناراحت شدم. او مي‌گفت خانواده‌اش هميشه به ما كمك مالي كرده‌اند؛ اما اين‌طور نبود. آنها فقط وعده و وعيد مي‌دادند و ميترا سر من منت مي‌گذاشت. وقتي دعوا ميان ما بالا گرفت كنترل اعصابم را از دست دادم و همسرم را كتك زدم. وقتي به خودم آمدم كه متوجه شدم ميترا نيمه‌جان روي زمين افتاده و نمي‌تواند بلند شود. بلافاصله او را به بيمارستان رساندم اما كار از كار گذشته بود.
به دنبال اظهارات اين مرد ماموران مشغول تحقيق از پدر و مادر قرباني شدند.
پدر ميترا گفت: ما از همان ابتدا مي‌دانستيم دامادمان وضع مالي خوبي ندارد، به همين خاطر به آنها كمك كرديم تا زندگي‌شان را بسازند. خانه‌اي براي‌شان اجاره كرديم و هر وقت هم كه لازم مي‌ديديم به آنها كمك‌هاي مالي مي‌كرديم. من براي رفاه دختر و نوه‌ام اين كار را انجام مي‌دادم اما دامادمان فكر مي‌كرد وظيفه‌مان است و از اين موضوع سوءاستفاده مي‌كرد. چند ماه قبل وقتي متوجه شدم قاسم نمي‌تواند كار درستي پيدا كند تصميم گرفتم مبلغي به او بدهم تا سرمايه‌گذاري كند و براي خودش كار و كاسبي راه بيندازد اما يك‌باره مشكل مالي برايم پيش آمد. به دامادم گفتم چند ماه ديگر پول را به او مي‌دهم اما دامادم از اين ماجرا ناراحت شد و هر روز با دخترم دعوا مي‌كرد تا به ما فشار بياورد و پول را زودتر بگيرد.

   درخواست قصاص
مرد ميانسال ادامه داد: دخترم اين موضوع را از ما پنهان كرده و به من و مادرش حرفي نزده بود اما در آخرين دعواي آنها، دامادم دخترم را بي‌رحمانه كشت. من از خون دخترم گذشت نمي‌كنم و براي دامادم قصاص مي‌خواهم. با اين درخواست پرونده با صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد و چون دختر قرباني دو سال داشت رييس قوه قضاييه از طرف او درخواست ديه كرد.
سپس داماد خشن در شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران از خود دفاع كرد. در ابتداي جلسه پدر مقتول گفت: حاضرم سهم ديه نوه‌ام را بپردازم تا قاتل دخترم قصاص شود. ما نمي‌توانيم از خون دخترم گذشت كنيم. بعد از او قاسم در جايگاه ويژه ايستاد و به تشريح ماجرا پرداخت. او گفت: آن روز من و همسرم باهم بحث كرديم و ميترا حرف‌هايي زد كه عصباني شدم. به همين خاطر خانه را ترك كردم. اما وقتي چند ساعت بعد دوباره به خانه برگشتم متوجه رفتارهاي سرد همسرم شدم و فهميدم با من قهر كرده است. من ظرف غذا را به سمت او پرتاب كردم و با مشت به صورتش زدم. متهم ادامه داد: باور كنيد كنترل اعصابم را از دست داده بودم. وقتي ميترا فحاشي كرد او را روي زمين هل دادم و روي قفسه سينه‌اش نشستم و با تمام قدرت به سر و صورتش مشت كوبيدم. وقتي به خودم آمدم كه ميترا بيهوش شده بود. من قصد كشتن زنم را نداشتم و حالا پشيمان هستم. با پايان دفاعيات مرد خشن، قضات وارد شور شدند تا راي صادر كنند.

 


تجاوز به دختر ۱۳ ساله در منچستر

پليس منچستر مرد 29 ساله‌اي را به جرم تجاوز به دختري 13 ساله و بارداري او دستگير كرد.
گزارش پليس حاكي از آن است كه مجرم پس از ربودن دختر او را به اجبار مورد تجاوز قرار داد و باردار كرد كه سقط جنين دختر 13‌ساله در حمام راز همخوابي اجباري‌اش را فاش و موجب دستگيري متهم شد.
متهم پس از دستگيري به تجاوز و بارداري دختر 13 ساله اعتراف كرد و گفت كه پس از ربودن دختر او را بيهوش كرده و بعد تجاوز كرده است كه منجر به بارداري دختر شد. بنا به گزارش پزشك معالج ، بدن دختر توانايي بارداري و نگهداري جنين را نداشته به همين خاطر منجر به سقط جنين شده است.
در حال حاضر مجرم به زندان منتقل شد تا به زودي مجازاتي برايش درنظر گرفته شود. 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون